Mest af alt så belemres filmen dog med, at der simpelthen ikke rigtig er en bare nogenlunde interessant konflikt eller et drama undervejs. Kæresteparrets forhold er så fasttømret, at det aldrig rigtig kommer i krise, vennernes forargelse over basketstjernens karriereplaner er til at overse, og selv den onde strigle i klassen synes at være klar over, at hun ikke kan udrette nogen synderlig skade. Kulisserne er selvfølgelig større, og produktionen tydeligvis dyrere, men ellers er det ret svært at se, hvad der dog berettiger, at denne film sendes ud i biograferne. På den lille skærm er man mere overbærende, men på lærredet virker det menneskelige drama i filmen simpelthen for småt.

I sidste ende er “High School Musical 3: Senor Year” ikke nogen forfærdelig film, og den er bestemt bedre end den rædsomme to’er, men ligesom den fornyelige udsendte “Star Wars: Clone Wars” har den bare slet ikke et format, der kan bære en biografopsætning. Der findes bestemt langt værre film derude, men det er ikke en film, jeg vil anbefale, at man haster ind for at udsætte sig selv for. Én gang var i hvert fald rigeligt for denne anmelder.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Killkaj 15 år siden

Ha ha ha ha!! vidste det!! :D

- Som om ingen gjorde det :b
Gravatar

#2 filmz-Bruce 15 år siden

Benway du har fortjent et tillæg for tort, svie og smerte!!! Afseksualisering ... hehe :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 elwood 15 år siden

Billede 1: Disco-Ormene Live action udgave

Billede 2: Dude (sorry det billede inspirer mig ikke rigtig, så mere bliver det ikke til)

Billede 3: Gyllesprederen var sprunget læk, men ingen fra Crewet ville afbryder "stjernerne" der så ud til og Enjoying the moment...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Bardoboy 15 år siden

Ej hold? Hvorfor sender i en ind og anmelde High school, når man i forvejen ikke kunne lide de to første?

Skal ind og se den i morgen! Glæder mig!!!
Gravatar

#5 Lethal Injection 15 år siden

Haha fed anmeldelse! Du sagde stort set alt det jeg ville sige om High School Musical!
Jeg forventede dog 1 stjerne men godt arbejde :P God what shitload of ass movies!
Perhaps an attic shall I seek!
Gravatar

#6 Michael Andersen 15 år siden

#4
Bardoboy (4) skrev:
Ej hold? Hvorfor sender i en ind og anmelde High school, når man i forvejen ikke kunne lide de to første?


Her er et lille trick:

Hvis man tager det faktum med at han ikke kunne lide dem, så kan man også "afkode" anmeldelsen. Benway kunne ikke lide de to første og heller ikke den her. Benway oversat til: 3'eren er mere af det samme: Bingo! Ud fra den konklusion er chancerne ret store for, hvis man kunne lide de første to, at man også vil synes om 3'eren.

Og omvendt hvis det var dig, der havde anmeldt og rost filmen og de to andre, så er oddsene gode for at Benway og ligesindede heller ikke vil synes om 3'eren.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#7 chandler75 15 år siden

Anmelderen er da ikke helt afvisende over for i hvert fald den første: "De er dog heller ikke helt blottet for charme, og den første har i hvert fald et par ganske pudsige observationer, som holder stik uanset, hvilken skole der er tale om."
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#8 Outbound Sith 15 år siden

Jeg kunne nu bedre lide "DR2 Premiere"s anmeldelse. Den var der ligesom mere bid i:
http://www.dr.dk/Forms/Published/PlaylistGen.aspx?...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#9 Bony 15 år siden

#8 - Jeg bliver direkte aggresiv over at se Zac Efron synge. Det klip hvor han står på banen og synger, ak ve! Det er ligefør man ønsker at tillægge sig selv smerte for at have set det. Den film må have været ren terror og har ondt af Benway for at have været indlagt på denne anstalt, filmen må have føltes som!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10 Bardoboy 15 år siden

Må nok desværre sige at den ikke var bedre end 2'ern, men når det så er sagt, synes jeg stadig den er helt fantastisk. Synes skuespillerne er bleve meget bedre i rollerne.
Der er blevet lagt flere penge i filmen, og det kan mærkes ved sangene, for hvor er danseopvisningerne bare flotte! Gabrielle og Troys fællessange er så smukke, og man kan rigtig mærke de er glade for hinanden!

Skriv ny kommentar: