“Hop” er en af de film, man bare ved ville have fungeret bedre på originalsproget. Alt der bare ligner karakter og særkende udvaskes i dette tilfælde i dubbingprocessen. Bevares. Som nævnt gør Peter Zhelder et fint stykke arbejde i Hank Azarias sko, men mon ikke Russell Brand og Hugh Laurie som henholdsvis P.H. og fader – begge med britisk accent – er mere mindeværdige end Christian Fuhlendorff og Lars Brygmann som samme? Det holder jeg på.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lady Arwen 13 år siden

Ville så gerne se den film - men med engelsk tale! Forstår slet ikke hvorfor man vælger kun at vise den med dansk tale!
Doctor Who <3
Gravatar

#2 Nicki52 13 år siden

Kan godt forstå de vælger Christian Fuhlendorff til P.H. for jeg synes han har den helt rigtige stemme til den film. Men jeg bryder ikke danske stemmer på amerikanske film der ikke er tegnefilm.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 elwood 13 år siden

Billede 1
No junior this here is dad's rattle, not yours.

Billede 2
Det var ikke alle påskeharens tiltag, der vakte lige stor begejstring...

Look, look... loooooook... I made multicolored Poop he-yeah!

Billede 3
Den officielle OL-komite, afprøver nye tiltag for og gøre hækkeløb, lidt mere udfordrende
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Psykologen 12 år siden

Peter Bradshaw (The Guardian) beskriver den som "soul less and depressing"..
Jeg skriver anmeldelsen i håbet om at skræmme folk væk fra denne film. Det er den dårligste film jeg har set i mit liv. Den er så hjernedød, uigennemtænkt, plotforladt, umorsom, kikset og direkte pinlig at jeg knap kan finde ord. Filmen er en fornærmelse mod min og mine børns intelligens. Vi gik efter 45 min., hvor jeg sad og vred mig i fortvivlelse, skulle jeg tage mine børn ud af biografen, eller forsøge at holde det ud? Jeg forsøgte at underholde mig med min i-phone, men det var synd for børnene. Scenen med angrebshundende skræmte iø livet af min datter. Handling (?!): En 'adelsmandskanin på påskeøerne vil give påskeægsfabrikken videre til sin søn. Begge karakterer, samt påskekyllingerne på øen, er uudholdelige og er virkeligt, virkeligt svære at føle noget for, endsige identificere sig med. 'Sønnen' tager til Hollywood og begynder at hænge ud med en teenager spillet af en 37 årig skuespiller og det bliver værre og værre... Gud noget horribelt bras. Komplet spild af tid. Jeg overvejede at bede om at få mine penge igen...

Skriv ny kommentar: