“Hostel” er et direkte gudsjammerligt men ikke desto mindre meget tydeligt forsøg på at skabe en kultklassiker ala “Motorsavsmassakren” og “Evil Dead”. Det skinner igennem i et stykke film, der understreger, at det ikke altid er nok at kende de rigtige mennesker og så i øvrigt have viljen, for at lave en vellykket film.
#11 filmz-waage1 18 år siden
#12 filmz-jonasgr 18 år siden
Og Cabin Fever var en af de dårligste film i dette år.
Tror elegant jeg springer denne over.
'Cause I'm evil"
#13 kasper0204 18 år siden
Jeg er SÅ skuffet, og SÅ enig med anmelderen!
Patter til splatter beskriver det meget godt, for nøøj hvor jeg kedede mig den første halvdel af filmen igennem... Det var som om filmen ikke rigtig vidste hvad den ville... Og det virker også som om, at filmen slet ingen handling har... Som om Eli bare har ville prøve at optage nogle klamme scener, også ellers bare klistret dem sammen til det resultat som filmen nu viser...
HØJST 2/6 herfra også...!
Årets største skuffelse... Indtil videre...!
#14 Oh Daesu 18 år siden
ps, Rick Hoffman , aldrig har man set magen til fejlcasting.
ps, ps se "The Devil's Rejects" istedet for årets bedste gyserfilm, har dog endnu ikke set "Wolf Creek"
#15 hey now 18 år siden
#16 thomasegebaek 18 år siden
#17 filmz-levis 18 år siden
Enhver genre fan bør eje både Cabin Fever og Hostel... Om ikke andet så på grund af de fantastiske commentary tracks.
#18 filmz-Bummerten 18 år siden
-Or is it? What number did you dial?
-Don't ever call me again! - I showed him
#19 thomasegebaek 18 år siden
#20 filmz-hj 18 år siden
Synes måske filmen bliver dømt lidt for hårdt herinde? Jeg er enig i at det "første stykke (20min)" ikke er særlig godt, men jeg blev positivt overrasket over resten af filmen.
Så er er man til en herlig omgang splatter? Med en overraskende historie, så er den klart et kig værd. imo