“Hostel” er et direkte gudsjammerligt men ikke desto mindre meget tydeligt forsøg på at skabe en kultklassiker ala “Motorsavsmassakren” og “Evil Dead”. Det skinner igennem i et stykke film, der understreger, at det ikke altid er nok at kende de rigtige mennesker og så i øvrigt have viljen, for at lave en vellykket film.
#1 squee 18 år siden
#2 zamm- 18 år siden
#3 maniac 18 år siden
Allerede der, havde filmen fået 6 stjerner af Niels Frid :)
#4 wiseguy 18 år siden
Harry fra AICN er vild med den, det er foreløbigt godt nok til mig (jeg ved godt at han er sjuk til Roth).
#5 Hal60 18 år siden
#6 filmz-TC 18 år siden
Jeg er helt enig - det er også en af de film jeg har glædet mig til, så den skal ses!!!
#7 filmz-Angel Eyes 18 år siden
Det opsummerer i hvert fald handlingen meget godt, men når det er sagt, synes jeg Roth orkestrerer uhyggeligt effektive tortur-scener, der virkelig ikke er for sarte sjæle. Bare en skam at han venter mere end halvvejs med at komme igang; kunne godt have været foruden den første pubertære halvdel. Ikke noget splatter-mesterværk, men ubehagelig, kompromisløs og blodig når den når så langt...
#8 pulse83 18 år siden
#9 Smurf 18 år siden
- Fear and Loathing in Las Vegas
#10 duuk74 18 år siden
Enig i at den er noget drengerøvs agtig - Det passer bare ikke godt til den.
I øvrigt irriterede de Slovakiske piger mig helt vildt. Det er jo overhovedet ikke troværdig med den slags karakterer i filmen.
Roth kunne godt ha puttet lidt mere kød, og koncentreret filmen lidt mere omkring
Det er her filmen begynder at blive spændende.
Ellers ærgeligt, der var basis for et gedint gys her. Præmisserne er der.
Se hellere Oldboy i stedet for. Fantastisk film.