Det er efterhånden nogle år siden, at “How I Met Your Mother” begyndte på amerikansk tv, men nu kan danske fans omsider købe føljetonens første sæson på dvd, og de bør ikke tøve med at smække udgivelsen i indkøbskurven. AV-præsentationen kunne have været bedre, og mere ekstramateriale havde været velkommen, men boksen indeholder altså 22 generelt underholdende afsnit af den populære komedieserie, så man får afgjort valuta for pengene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Skeloboy 13 år siden

#10 - har vel set 3 afsnit. Og jeg synes på ingen måde, det er blevet bedre. Jeg ser bare på det og tænker, at det er sgu ganske ligegyldigt.
Gravatar

#12 Nicki52 13 år siden

#11
Jeg synes også det var åndsvagt og ligegyldigt i starten. Det tog også noget tid før jeg var solgt til serien. Men efter jeg havde set 6-7 afsnit kunne jeg se muligheden i showet. Én af grundende til jeg følger serien, er at jeg vil vide hvem moderen bliver. Sikkert Robin, men der er også virkelig mange andre kandidater.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#13 moulder666 13 år siden

#12 Heh, prøv lige at overveje det...i og med, at de kalder hende "Aunt Robin", er det jo nok ikke en mulighed! Men kan ikke være tante, hvis man er mor... :-)
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#14 Skeloboy 13 år siden

#12 - men jeg gider slet ikke bruge 6-7 afsnit på at se noget, jeg ikke kan lide...
Gravatar

#15 elwood 13 år siden

Pjat med dig jeg er på afsnit 5442 af Glamour, og nej det har ikke fanget mig endnu, men jeg sikker på det bare tager lidt tid, før jeg fanges.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#16 tiany 13 år siden

elwood (15) skrev:
Pjat med dig jeg er på afsnit 5442 af Glamour, og nej det har ikke fanget mig endnu, men jeg sikker på det bare tager lidt tid, før jeg fanges.


LOL :D

Men tak for nu fik vi os lige en samtale om Horton-sagaen og Glamour på mit kontor, fordi jeg kom til at grine af din kommentar.
Valar morghulis
Gravatar

#17 elwood 13 år siden

Jeg glemmer dog altid, hvem det er som har en klap for øjet i serien, eller er det slet ikke Glamour han er i?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 loki 13 år siden

Har netop fået set sæson 1, og den kan da om noget sammenlignes med Venner. Indgangsvinklen er naturligvis en anden, men lighederne snubler da næsten over hinanden. Jeg vil kalde det en opdateret version af Venner, med lidt mere historie-serie-sammenhæng og et forsøg på mere hjertevarme.

Serien har da sine øjeblikke (og op til flere Joss Whedon alumni foruden altid smukke Alyson Hannigan) men den fanger mig bare ikke - den er alt for almindelig, ligegyldig og normal.

Neil Patrick Harris er så absolut seriens bærende humoristiske person, men hans karakter kan godt blive for meget og direkte urealistisk til tider.
www.peakoil.dk
Gravatar

#19 vanilla_ice 13 år siden

Har set lidt af den på tv3+ en gang imellem, men den siger mig intet. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes ikke rigtig karaktererne og humoren fanger mig, og synes konceptet virker taget ud af en klassisk komedieserieskabelon og jeg tror det keder mig lidt at jeg synes at jeg har set det lidt før.
Den eneste komedieserie jeg følger fast og fordi den kan få mig til at grine højt også når jeg ser den alene og der skal alligevel meget til er It's Always Sunny in Philadelphia, hvis tagline har været "It's Seinfeld on crack". Den dyrker i ligeså høj grad absurde akavede situationer, pinlig tavshed som punchlines, hvilket gør at den ikke er så forudsigelig som almindelige serier og man slipper for dåselatteren, og så er den super godt skrevet. Desværre bliver den kun sendt på tv3+ på meget akavede tidspunkter, men sæsonerne kommer heldigvis også på skiver.
Den har dog også brugt lidt fra friends: [url= ;o)

hov det kom til at handle mere om Always Sunny end end HIMYM, sorry.

Skriv ny kommentar: