Det er efterhånden nogle år siden, at “How I Met Your Mother” begyndte på amerikansk tv, men nu kan danske fans omsider købe føljetonens første sæson på dvd, og de bør ikke tøve med at smække udgivelsen i indkøbskurven. AV-præsentationen kunne have været bedre, og mere ekstramateriale havde været velkommen, men boksen indeholder altså 22 generelt underholdende afsnit af den populære komedieserie, så man får afgjort valuta for pengene.
#1 ollethem 14 år siden
#2 Nicki52 14 år siden
#3 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Kruse 14 år siden
#5 filmz-Utyske 14 år siden
Da Sarah Chalke dukker op i en af de senere sæsoner, bliver det virkelig tydeligt, da Ted minder ret meget om JD, blot puttet ind i andre omstændigheder.
Men resten af persongalleriet opvejer heldigvis for Teds svagheder og serien er overall ret underholdende. Jeg har selvfølgelig "The Bro Code" stående på hylden herhjemme. :D
#6 Moog 14 år siden
Også her og lever også 100% efter den :D
#7 Twister 14 år siden
Dog er jeg uenig med insider når han siger at "How I Met Your Mother" har et helt anderledes look og persongalleri" ift. Friends. Prøv at se nedenstående video:
overordnet set er der mange typer der går igen. Og temaerne er meget lig hinanden i de to temaer. Ikke at det er det store problem for mig, for jeg elsker skam begge serier :)
#8 Lady Arwen 14 år siden
#9 Skeloboy 14 år siden
#10 weebs 14 år siden