Det er efterhånden nogle år siden, at “How I Met Your Mother” begyndte på amerikansk tv, men nu kan danske fans omsider købe føljetonens første sæson på dvd, og de bør ikke tøve med at smække udgivelsen i indkøbskurven. AV-præsentationen kunne have været bedre, og mere ekstramateriale havde været velkommen, men boksen indeholder altså 22 generelt underholdende afsnit af den populære komedieserie, så man får afgjort valuta for pengene.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 ollethem 13 år siden

Jeg har fulgt med i himym siden det startede at køre på amerikansk tv. Jeg er vanvittig glad og serien og 6 sæson er jo lige begyndt!! Dog er der også irriterende karakterer i serien, som kun har få sjove øjeblikke (lilly) Selvom jeg er rigtig glad for serien håber jeg også at den slutter efter 6. sæson. 5 sæson var meget sløv (kun Barney og Marshalls indslag var sjove og gode)
Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick and Tich.
Gravatar

#2 Nicki52 13 år siden

Det er en rigtig god og sjov serie. Jeg har bare desværre ingen penge til at købe den for.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 elwood 13 år siden

Suit up!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Kruse 13 år siden

Super sjov serie, der også generelt har holdt et rigtigt godt niveau. Dog synes jeg at sæson 5 havde et par svage afsnit, og endda også et par jokes der var tåkrummende dårlige, så jeg håber at de hæver niveauet igen til sæson 6.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 filmz-Utyske 13 år siden

Jeg har været igennem de første fire sæsoner og mit største problem med serien er, at Ted i virkeligheden er ikke er voldsomt interessant. Faktisk virker han lidt som en "standardkarakter" man har taget ned fra hylden, filet lidt kanter af hist og her og så klistret ham ind i serien.

Da Sarah Chalke dukker op i en af de senere sæsoner, bliver det virkelig tydeligt, da Ted minder ret meget om JD, blot puttet ind i andre omstændigheder.

Men resten af persongalleriet opvejer heldigvis for Teds svagheder og serien er overall ret underholdende. Jeg har selvfølgelig "The Bro Code" stående på hylden herhjemme. :D
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6 Moog 13 år siden

Utyske skrev:
Jeg har selvfølgelig "The Bro Code" stående på hylden herhjemme.


Også her og lever også 100% efter den :D
Gravatar

#7 Twister 13 år siden

En aldeles udmærket serie! Og som et tidligere indlæg nævner er sæson 6 jo lige begyndt for ikke ret mange timer siden :D love it!

Dog er jeg uenig med insider når han siger at "How I Met Your Mother" har et helt anderledes look og persongalleri" ift. Friends. Prøv at se nedenstående video:



overordnet set er der mange typer der går igen. Og temaerne er meget lig hinanden i de to temaer. Ikke at det er det store problem for mig, for jeg elsker skam begge serier :)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#8 Lady Arwen 13 år siden

Synes HIMYM er en supergod serie, er egentlig først begyndt, at følge lidt med i den her fornylig, så har ikke set de nyeste afsnit :) Faktisk skal jeg og nogle veninder have Neil Patrick Harris dag her i weekenden, og der skal da også ses noget HIMYM "SUIT UP"!
Doctor Who <3
Gravatar

#9 Skeloboy 13 år siden

Hehe, jeg står temmelig alene her...synes den er rigtig kedelig og kan slet ikke se, hvorfor den skulle være god
Gravatar

#10 weebs 13 år siden

Hvor meget har du set, Skelo? For mig tog det nemlig lidt tilvending, men karakterene gror virkelig på en og nu er jeg helt og aldeles forelsket i serien - in a big bad gay way!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport

Skriv ny kommentar: