Manuskriptet lader i det hele taget til at være en gevaldig hæmsko for filmen, hvis kluntede replikker ikke giver de ellers kompetente skuespillere meget at arbejde med, og som gør det vanskeligt at føle noget synderligt for dem. Selv da en sympatisk bifigur må lade livet, er man som tilskuer komplet uberørt, og den tiltagende ligegyldighed gør det svært at interessere sig blot det mindste for filmens handling. Ganske vist får vi opklaret det hele i anden halvdel af “ID:A”, men ligesom hovedpersonen ønsker man alligevel næsten, at man kunne glemme hele forklaringen igen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lawman. 12 år siden

Lol, det gav næsten sig selv ud fra traileren, at denne film ville være en stinker. Endnu en dansk film bites the dust:)
Gravatar

#2 Silver666 12 år siden

kamikazedk (1) skrev:
Lol, det gav næsten sig selv ud fra traileren, at denne film ville være en stinker. Endnu en dansk film bites the dust:)
enig
Gravatar

#3 Nicki52 12 år siden

#1
Enig. Da jeg hørte den kom glædede jeg mig, men da jeg så traileren, blev jeg skuffet.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 BN 12 år siden

fra anmeldelsen:

træthed over den stadige strøm af uopfindsom socialrealisme og endeløse ægteskabsdramaer, som dansk film gang på gang disker op med.


Min egen oplevelse af dansk film kunne næppe beskrives bedre.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 zamm- 12 år siden

Den lugter jo også langt væk af en Bourne kliché!
Yo, homie. Is that my briefcase?

Skriv ny kommentar: