“The Impossible” minder os om, at andre menneskers tragedie nemt kunne være vores egen. Dette er historien om en enkelt familie, men Bayonas glemmer aldrig de andre skæbner, der var forbundet med katastrofen. På trods af den gribende historie om Bennet-familien, var de én af de familier, der slap billigst. Dette er Bayonas helt klar over, da han samtidigt med deres udvikling viser de mennesker, der ikke var lige så heldige. Den ene families historie er som en port til de mange andre, der var involverede i den frygtelige hændelse, og den viser samtidig, at midt i tragedien kan der være lys, hvis man bare leder efter det.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 dhad 11 år siden

Hvad jeg har læst om filmen, lyder den helt igennem forfærdelig. For mig er Ewan McGregor, den eneste formildende omstændighed. Men heller ikke Ewan kan gå på vand (selvom jeg først selv skulle have det dokumenteret med den frygteligt patetiske "Salmon fishing in the Yemen), og jeg frygter det værste...

I det hele taget, lyder det som en rigtig tøsefilm...
Gravatar

#12 steadi07 11 år siden

#11 - Det er vel en film om menneskelig lidelse og menneskers evne til at holde sammen og hjælpe hinanden, selv under de mest forfærdige forhold?

Hvis du synes det er tøse-agtigt, så bliver filmen vel også automatisk en tøsefilm:)
Gravatar

#13 B.Pedersen 10 år siden

Det her er en film man bare skal se, den er lavet utrolig godt, og super præstationer fra skuespillerne, helt klart en film der skal købes, den kan man snildt se flere gange. 6 stjerner.

Skriv ny kommentar: