Kun få komediedramaer har forenet de to genrers ideologier i én udsøgt pærevælling bedre end “In Bruges”. Filmen, der er Oscar-nomineret for bedste originale manuskript, er en mindre triumf, som kun skyder forbi målet, når den enten forsøger at være for komisk eller for dramatisk. Filmen ser godt ud på dvd, men skivens lydspor skuffer desværre en smule. Ekstramaterialet er heller ikke ligefrem værd at råbe hurra for, men det er filmen til gengæld, som du i hvert fald bør overveje at leje, uanset hvilke fordomme du end måtte have.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Winniepooh 15 år siden

En ganske udemærket film, men jeg synes måske ikke den har fortjent en palcering på IMDB's top 250..
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#12 MOVIE1000 14 år siden

jeg blev ret skuffet. det var som om at når den skulle være sjov så var den kun ved nogle få scener men der grinede jeg godt nok også men bare ikke så mange gange tror 4. det eneste gode ved filmen er Ralph han spiller sin rolle rigtig godt. også en lille birolle ham der der stod ved billetlugen:). men ellers synes jeg den var spild af tid sidst jeg så sådan en film hvor jeg fik sådan en følelse var ved The Heartbreak kid. 3/6 filmen var lidt for lang(trukket).
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: