Opmuntrende er det dog at se Soderbergh tilbage i god form, og hvis filmen ikke rigtig kommer ind under huden, så indfanger den dog én med sin djævelske komik og sit skæve lune. Snarere end en fortælling om store bedrifter er det historien om de involveredes overvældende inkompetence. I disse krisetider er det ikke et billede, man har så frygteligt svært ved at genkende.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kruse 14 år siden

Ganske god anmeldelse Benway, og den stemmer nogenlunde overens med mine forventninger til filmen :)

"The Informant!" er særdeles stilsikkert samt sammen og fortalt med vid og kløgt, men den er ikke desto mindre også en film, som det er betydeligt lettere at beundre end at blive for alvor grebet af.


Der skulle vist have stået sat sammen :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2 Benway 14 år siden

#1 Det skulle der selvfølgelig. Tak for de pæne ord. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg glæder mig til at se den, den ser ret morsom ud. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 Slettet Bruger [1421220343] 14 år siden

Er det mig der er helt blank, eller stod den ikke til fem stjerner tidligere i dag?
Gravatar

#5 elwood 14 år siden

Billede 1
Kanon skuespiller, ja, men telefonfis mester... nope

Matt With Matthew voice Eh Mr. Soderbergh, I think this would be a great opportunity for me to take my shirt off

Soderbergh who is this? Matt is that you?

Matt With Matthew voice No it's me Matthew, I just wanna talk on the phone about this part here and...

Soderbergh Come on Matt I can see you over tehre covering your mouth

Matt still with With Matthew voice Eh ehmm Oh I gotta go now, were in the middle of shooting Sahara 2

Billede 2
FBI har sat deres bedste mænd på sagen, som er dedikerede til opgaven 100... ahh 99% af tiden...

I don't know maybe you can zoom in on the breast with this dial...


Billede 3
Matt So gentlemen have we come to a agreement, Bill here takes the first prostitue, and what's left over Bob will take care of, I get the siamese twins, and Steve gets the midget.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 chandler75 14 år siden

# 4 Det tror jeg ikke :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 Slettet Bruger [1421220343] 14 år siden

chandler75 (6) skrev:
# 4 Det tror jeg ikke :)


Jeg skal ikke afvise at gårsdagens fredagsbar på arbejdet KAN have spillet ind på hvad jeg har set :-)
Gravatar

#8 wimmie 14 år siden

#7

Ja, det er sgu træls at se dobbelt - mærkeligt at film kan få 8 stjerner herinde ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9 chronaden 14 år siden

Denne film går slet ikke i Aalborg, fanden sker der for det? >:(
http://www.lebowski.dk/film.html

Skriv ny kommentar: