Når “Insurgent” fungerer bedst, og det er når karaktererne taler sammen i stedet for at holde taler, glemmer jeg lidt, at det er endnu en pengemaskine, lavet til de overlevende efter Potter-feber, Twilight-mania, Hunger-hunger og så videre. Når den er værst, er det en farve- og humorforladt én til én-fortolkning af en konservativ, opretstående abes samfundsproblemer. Det er ikke nok til at være den udvalgte.
#1 moulder666 9 år siden
er simpelthen eet stort rod, og jeg må indrømme, at jeg simpelthen ikke aner, hvad du ønsker at fortælle med det.
Resten af anmeldelsen er sådan set ganske fornuftig - og jeg forventede mig da heller ikke det store af filmen - læste bog nr. 1 og var alt andet end imponeret.
Nej, hvis man endelig SKAL pushe en nyere bog-serie om teenage-oprør, må det helt klart blive Red Rising - den må de for min skyld gerne filmatisere. (det kræver dog en R-rating for at være oplægget tro, så det kommer sgutte til at ske :-)
(edit: det sidste afsnit har intet med resten af mine kommentarer at gøre - det var bare ekstra off-topic info til verden)
#2 zamm- 9 år siden
#3 Geekalot 9 år siden
#4 MartinEH 9 år siden
Så alt i alt en ganske fornuftig anmeldelse :-)