Jeg har set masser af 3D-film, hvor jeg ønskede brilleffekten hen, hvor uønskede teknologier bor. “Into the Storm” er den første film, hvor jeg inderligt ønskede, at min næseryg efter filmen skulle have været udstyret med rødligt irriterede brillemærker. Min næse fortjente at lide for den her storm, der ganske vist river og rusker i 2D, men som havde blæst mig omkuld med en ekstra dimension.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Morpheus 9 år siden

Nu glæder jeg mig kun endnu mere, efter din meget velskrevne anmeldelse. Jeg er i forvejen helt vild med katastrofe film, især med tornadoer, så denne faldt lige i min smag da jeg læste om den første gang. Jeg bliver vist nødt til at indløse billet til hvad der ser ud til at kunne være 10'ernes Twister.
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#1 Tak, Lasse! Ind i stormen med dig - giv lyd fra dig på den anden side :)
Gravatar

#3 Sjølle 9 år siden

Jeg betvivler ikke dens B-film kvaliteter, men de klip jeg har set, ser SÅ direct-to-video agtige ud, så jeg tænker, er det virkelig en 85-95kr biobillet værd... ER det ikke netop sådan en lidt opgraderet Sharknado, man tager på hjemmebioen en dag?
Gravatar

#4 Morpheus 9 år siden

Så er jeg lige kommet hjem fra bio og var rigtig godt underholdt hele vejen. Det der klart holder filmen oppe er tornadoerne og den meget overbevisende CGI. Det er lang tid siden en tornado har været så skræmmende synes jeg. Skuespillet er bedre end forventet og klicheerne står i kø, som jeg havde regnet med.

Jeg er enig med 4/6. God underholdning, som jeg bestemt skal have på bluray.
Gravatar

#5 steadi07 9 år siden

#3 - Jeg slap 45 kroner for den til "Den Store Biografdag", og jeg har stadig ikke bestemt mig for, om det også var pengene værd.

Den er ekstremt b-film, men min reaktion har så bare ikke været at give den 4/6, men nok tættere på 2/6.
Gravatar

#6 Sweetiebellefan 9 år siden

Ser frem til filmen.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#7 80eren 9 år siden

Min kone og jeg var inde at se "Into The Storm" i går, og ligesom anmelderen fandt vi også filmen rigtig underholdende. Jeg elsker at se tornadoer på film, og husker stadig suset i biografen da jeg som stor teenager var inde at se "Twister" for snart 18 år siden. Selvom handlingen og skuespillet var betydeligt bedre i "Twister", så er tornadosekvenserne i "Into The Storm" både flottere og mere hæsblæsende. Faktisk er filmens brug af CGI noget af det flotteste og mest overbevisende jeg har set på film. Der var desuden adskillige neglebidende spændingsmomenter. Så jeg kan på det varmeste anbefale filmen som god popcorn-underholdning, hvor man kan slå hjernen fra og nyde alle de fede actionsekvenser.

Skriv ny kommentar: