Lad os håbe, at 80-årige Clint Eastwood endnu ikke overvejer at gå på pension, for den aldrende instruktør bliver bare ved med at hive fremragende film ud af ærmet. “Invictus” er måske ikke helt på højde med “De nådesløse” eller “Letters from Iwo Jima”, men Eastwood har skruet en alt i alt fremragende film sammen om en af det 20. århundredes største personligheder, og Matt Damon og Morgan Freeman leverer i den grad varen foran kameraet. Udgivelsens transfer og lydspor imponerer, og her er en masse spændende, eksklusivt ekstramateriale. Et must for tilhængere af Eastwood, Mandela og naturligvis også rugby.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Is 13 år siden

Er helt enig. Invictus er en velspillet og herlig livsbekræftende film, og var for mit vedkommende en af sidste års bedste og mest undervurdede film.
Gravatar

#2 Patriarch 13 år siden

Interessant med så positiv en anmeldelse. Jeg synes dem jeg harset hidtil har været lunkne. Nå er jeg interesseret.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 Michael2t 13 år siden

Denne her anmeldelse har vist en lidt/noget anden mening om filmen end kilgore, der skrev biografanmeldelsen. Ved næsten ikke hvad jeg skal tro, men kan egentlig godt lide Eastwood så...
Gravatar

#4 filmz-ab 13 år siden

#2

Der er ikke meget at hente her, desværre. Det er en middelmådig film.

#4

Tjek den da ud og døm selv.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#5 zamm- 13 år siden

#4 Det er flot a@babo. Først siger du til Patriarch at der ikke er noget at hente, for derefter at sige til Michael2t at han selv skal se den for at dømme. Men er den noget værd eller skal man se den for at dømme, prøv lige bliv enig med dig selv!
Yo, homie. Is that my briefcase?
Gravatar

#6 RasmusFL 13 år siden

#5 - yes, filmz mangler en sarkastisk 'synes godt om'-funktion til indlæg som disse :)
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#7 filmz-ab 13 år siden

zamm- (5) skrev:
#4 Det er flot a@babo. Først siger du til Patriarch at der ikke er noget at hente, for derefter at sige til Michael2t at han selv skal se den for at dømme. Men er den noget værd eller skal man se den for at dømme, prøv lige bliv enig med dig selv!


Har du begreber om, hvordan man bedst dømmer en film? Jeg kan svare på det spørgsmål. Det er ret enkelt synes jeg, og svaret er: se og døm selv. Uanset hvad jeg da synes om filmen, så burde man da selv dømme, især når nu Michael2t gav udtryk for sin begejstring for Clint.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#8 LukeStarkiller 13 år siden

Syntes det er en god film har en rigtig god billede og lydeside så se den på blu-ray hvis du har muligheden
Gravatar

#9 Fuzhi 13 år siden

Middelmådig film. Ufatteligt at Matt Damon blev oscarnomineret for hans rolle. Morgan Freeman gør det overbevisende som Mandela, men når alt kommer til alt så er der bare tale om en ret typisk sportsfilm.

3/6 må være passende.
Gravatar

#10 keitel 13 år siden

Very very røv syg kedelig film.

Skriv ny kommentar: