“Iron Man 2” er en spændende superheltefilm med for lidt action og for mange karakterer. Men især takket være Robert Downey Jr.’s enestående entusiasme keder man sig ikke ét eneste sekund. “Iron Man 2” er langtfra en af årets bedste film, men denne Blu-ray har allerede indfundet sig på listen over årets bedste udgivelser. AV-præsentationen er simpelthen ufejlbarlig, og mængden af underholdende ekstramateriale er næsten overvældende. Et must for fans, og selv skeptiske sjæle bør tage et nærmere kig på skiven.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Knuden 13 år siden

Da jeg kiggede de fraklippede og alternative scener igennem efter at have set filmen, var jeg totalt uforstående over hvorfor de ikke havde anvendt den alternative intro som den reelle intro. Den var simpelthen fantastisk sjov, og meget mere medrivende og Iron Man'ish end den noget neutrale åbning der istedet blev valgt.

Ellers må jeg siges at være rimelig enig i din anmeldelse.
Gravatar

#2 HonoDelLoce 13 år siden

Ha, jeg har været lidt tilbageholden med at få købt blu-ray'en.. Nok mest fordi jeg har brugt godt over mit film-budget for denne måned ..

Men med den anmeldelse af billede og lyd bliver jeg nødt til det :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 Patriarch 13 år siden

Du er sgu gavmild Johan :)

Jeg havde ikke troet at jeg skulle synes at Iron Man 2 var decideret dårlig... men det synes jeg desværre.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 elwood 13 år siden

en AC/DV-musikvideo

Hvem satan er det, er det et kopi band 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#5 chandler75 13 år siden

# 4 Rettet :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 Bobby Singer 13 år siden

Godt at høre at jeg ikke er den eneste som kunne lide filmen. :)
Idjit
Gravatar

#7 Bony 13 år siden

Jeg synes nu også, at den var ganske underholdende. Jeg er enig med Johan i karakteren og ender på 4/6. Er desuden også enig i, at skivens transfer er perfekt. Reference skive, intet mindre. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8 rammy 13 år siden

Jeg syntes den var forfærdelig. En af de dårligste superhelte film jeg har set :(
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#9 The Insider 13 år siden

#1, jeg kunne også vældig godt lide den, men - som Favreau også taler om på kommentarsporet - så virkede den måske en tand for useriøs, når den skulle sammenkobles med Rourkes vredesudbrud, som så i stedet blev brugt som intro.
War. War never changes.
Gravatar

#10 MOVIE1000 13 år siden

Er Iron Man en helt?
Det synes jeg ikke rigtigt, man for det intryk af i denne 2er, han er ikke ude og fange skurke, men mere en playboy, det er faktisk skurkene der kommer til ham og ikke omvendt, og skurken i filmen er da TOTAL TIL GRIN (og der er selvfølgelig ikke tale om Mickey Rourke, som spillede sin rolle fint) Men ellers for meget snak, og for lidt action i midten af filmen.

Men eller når der var action, så var det sgu lavet godt, enig med jer andre i at billed og lyd er perfakt.

4/6
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: