“Jack Ryan: Shadow Recruit” er en godkendt rekruttering til Jack Ryan-serien. Med velvalgte småjusteringer er franchisen genlanceret med succes efter en længere periode i dvale. Plottet er måske nok lige så uoriginalt som Branaghs russiske skurk, men den stramme udførsel får filmen til at glide ned som en god flaske vodka.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Cain 10 år siden

Det undrer mig at Clark bøgerne aldrig er kommet på film, der er da noget bedre potentiale.
Is that my stomach or ypur Ambrocius?
Gravatar

#2 Kviesgaard 10 år siden

Mine erfaringer med vodka er, at efter de er gledet ned, så er de aldrig gode. De er fæle og man føler sig som en hængt rotte, der mærkværdigvis stadig er i live ( så den/ jeg stadig kan lide ).

Håber ikke det er samme oplevelse, man får af filmen her.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#3 bjarke 10 år siden

Jeg er ikke helt så begejstret for filmen som Morten. Den mangler simpelthen mere velfungerende spænding og bedre karakterer. Men helt ueffen er den dog ikke og får således leveret et par ganske intense sekvenser. Desværre mister filmen bare pusten et par gange undervejs, men den kommer trods alt ok i mål. Jeg giver 3 ud af 6 stjerner.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#4 the_paki_don 10 år siden

Hmmm... Min interesse er lidt pirret nu. Har været meget i tvivl om denne film, da jeg ikke har et særlig stærkt kendskab til Jack Ryan rollen (har kun set Sum of All Fears) og fordi det er en januar udgivelse. Januar udgivelser plejer at være bundskraber film.
Gravatar

#5 MMB 10 år siden

the_paki_don (4) skrev:
Hmmm... Min interesse er lidt pirret nu. Har været meget i tvivl om denne film, da jeg ikke har et særlig stærkt kendskab til Jack Ryan rollen (har kun set Sum of All Fears) og fordi det er en januar udgivelse. Januar udgivelser plejer at være bundskraber film.


Hvis det er januar-udgivelsen, som holder dig tilbage, så kan jeg oplyse, at filmen oprindeligt havde en premieredato i december. Den blev så rykket, fordi The Wolf of Wall Street blev forsinket.
Gravatar

#6 the_paki_don 10 år siden

Det forstår jeg ikke?

Det er jo ikke samme produktionsfirmaer, der står bag filmene?

Det gav mening, hvis det var samme produktionsfirmaer, for så kunne man risikere, at filmene kom til at kannibalisere hinanden ved at påvirke hinanden indtjeningsmuligheder, men det er da almindeligt kendt, at hvis man rykker en film fra en vigtig måned som december og smider den ind i januar, så er det nok fordi, man har ment, at filmen ikke var god nok til at klare modstanden i december.

Fair nok ift. Hobitten... Ville ikke have lyst til at have en film oppe imod en stor franchise basker som den...
Gravatar

#7 MMB 10 år siden

the_paki_don (6) skrev:
Det forstår jeg ikke?

Det er jo ikke samme produktionsfirmaer, der står bag filmene?


Paramount er distributør på begge film i USA. Se her: http://www.paramount.com/
Gravatar

#8 the_paki_don 10 år siden

Ah!

Jeg begik fejlen i at kigge på produktionsselskaber i stedet for distributionsselskaber.

Nu giver det mening. :)
Gravatar

#9 Pistolprinsen 10 år siden

Jeg synes nu, at Alec Balwin er den absolut bedste Jack Ryan, men jeg er dog enig i at Batman, eh..., Ben Affleck, er den klart ringeste af dem alle...
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#10 Pistolprinsen 10 år siden

Cain (1) skrev:
Det undrer mig at Clark bøgerne aldrig er kommet på film, der er da noget bedre potentiale.
Der er da kommet masser af Clark Kent film - de er bare udgivet under hans alter-ego navn...
Lidt trold er man vel altid :-)

Skriv ny kommentar: