“Jack the Giant Slayer” er ikke nogen tilnærmelsesvis trendsættende film – dens historie om heroiske staldknægte og riddere, tilfangetagne prinsesser og gruopvækkende kæmpemonstre er set før i utallige afskygninger. Men filmen bugner med charme, skuespillerne leverer varen, og særligt filmens sidste, actionspækkede akt er gribende. Skiven huser desværre ikke meget ekstramateriale, men filmen ser knaldharmende godt ud i HD, og lydsporet er også eminent, så hvis man har en forkærlighed for fantasifulde eventyrfilm, er “Jack the Giant Slayer” absolut værd at investere i.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Jack the Giant Slayer”-interviews!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Michael Andersen 10 år siden

MOVIE1000 (9) skrev:
WAY TO GO! Awesome. Tror egentlig at Singer har styr på 3D universet, vil Days of future egentlig blive i 3D? Kunne godt forestille mig mange fede scener i 3D i x-men universet.


Ja, den filmer han i 3D.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#12 Høegh 10 år siden

Bryan Singer har et utroligt højt bundniveau, så hans film får som regel altid en chance - Og denne film bliver nok ikke nogen undtagelse.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#13 rys 10 år siden

På baggrund af anmeldelse og kommentarer her i forumet, så har vi lige været ude i Kvickly og købe 3D udgaven (er på tilbud til 199,-) Skal ses i aften, Jeg vender tilbage mht. til 3D effekterne.

Glæder mig.
Gravatar

#14 Mikkel Abel 10 år siden

Ganske underholdende, 4/6 herfra. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#15 The Insider 10 år siden

War. War never changes.
Gravatar

#16 rys 10 år siden

Fik set filmen i går i 3D. Som andre skriver så er den ganske underholdende og kan anbefales som en rigtig god eventyrfilm. Jeg er synes at 3D siden er i top og også anbefalinger herfra.

God fornøjelse.
Gravatar

#17 Big Daddy 10 år siden

The Insider er Gud og hans ord er hævet over menneskets lov. Så derfor erklærer jeg mig enig i de religiøse dogmer han måtte pålægge mig til denne film!
Os, De Konforme
Gravatar

#18 The Insider 10 år siden

Niiiiiiiiice.
War. War never changes.
Gravatar

#19 SteffenO 10 år siden

Jeg er godt nok meget uenig. Syntes filmen var forholdsvis underholdende, men langt fra så god som folk estimerer den til. Men det er jo bare min holdning.
Ta' gerne og screenshot min kommentar. Virker perfekt som wallpapers!
Gravatar

#20 Yggdrasil 10 år siden

Da jeg er vild med fantasy / eventyrfilm var det en for mig god oplevelse, den kan anbefales, men tag nok ikke små børn med når du ser den.

Skriv ny kommentar: