“Jack the Giant Slayer” er ikke nogen tilnærmelsesvis trendsættende film – dens historie om heroiske staldknægte og riddere, tilfangetagne prinsesser og gruopvækkende kæmpemonstre er set før i utallige afskygninger. Men filmen bugner med charme, skuespillerne leverer varen, og særligt filmens sidste, actionspækkede akt er gribende. Skiven huser desværre ikke meget ekstramateriale, men filmen ser knaldharmende godt ud i HD, og lydsporet er også eminent, så hvis man har en forkærlighed for fantasifulde eventyrfilm, er “Jack the Giant Slayer” absolut værd at investere i.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Jack the Giant Slayer”-interviews!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 MOVIE1000 10 år siden

argh nu havde jeg lige håbet, at det var 3D udgaven der skulle anmeldes :/
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 The Insider 10 år siden

#1, den kunne desværre ikke stilles til rådighed, men jeg har hørt, at den er udmærket :-) I biffen fungerede scenerne, hvor man fornemmer afstanden til jorden, rigtig godt i 3D.
War. War never changes.
Gravatar

#3 bjarke 10 år siden

Jeg fandt filmen både kedelig, kluntet og så kommer karaktererne aldrig rigtigt til deres ret. Det ujævne manuskript tillader det simpelthen ikke. I min øjne noget af en fuser - men nej, ikke helt uden momenter. Jeg giver den 2 ud af 6 stjerner. Bum.
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#4 MOVIE1000 10 år siden

The Insider (2) skrev:
#1, den kunne desværre ikke stilles til rådighed, men jeg har hørt, at den er udmærket :-) I biffen fungerede scenerne, hvor man fornemmer afstanden til jorden, rigtig godt i 3D.


Har kigget lidt på den i Blockbusters kampagne ta 3 betal for 2. men tror jeg springer over, alligevel, den skal nok falde i pris, men den skal ses, I 3D ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 Lars.dk 10 år siden

Nød den virkelig, fik en til at føle sig tilbage til de eventyrs film der blev lavet i 80'erne.

6/6
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#6 Sweetiebellefan 10 år siden

Det ser jeg frem til.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#7 The Insider 10 år siden

#1, da jeg kom hjem, lå 3D-udgaven i postkassen takket være Warner Bros., så den får jeg tjekket ud snarest :-)
War. War never changes.
Gravatar

#8 duuk74 10 år siden

Ganske fornøjelig gammeldags eventyrfilm. 7/10
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#9 MOVIE1000 10 år siden

The Insider (7) skrev:
#1, da jeg kom hjem, lå 3D-udgaven i postkassen takket være Warner Bros., så den får jeg tjekket ud snarest :-)


WAY TO GO! Awesome. Tror egentlig at Singer har styr på 3D universet, vil Days of future egentlig blive i 3D? Kunne godt forestille mig mange fede scener i 3D i x-men universet.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 B.Pedersen 10 år siden

Rigtig god film, den er virkeligt lavet godt på alle måder, lyden er suveræn. 6 stjerner her fra.

Skriv ny kommentar: