Men heldigvis er der en klar overvægt af morsomme momenter, og ofte udløser alene drengenes utrolige opfindsomhed larmende latterbrøl – hvad med den kæmpe gipshånd, som gutterne får slynget i fjæset? Eller Steve-O’s bindegale bungeejumping i et offentligt udendørstoilet? Og så fungerer filmen faktisk forbavsende godt i 3D. Selvom kameramændene måtte slæbe rundt på langt større og tungere kameraer end tidligere, har det ikke hæmmet knægtenes spontanitet. En sentimental montage til sidst i filmen, som sidestiller billeder af drengene som børn og voksne, antyder, at serien er nået sit endepunkt. Hvis det er tilfældet, så er “Jackass 3D” en værdig afslutning på flere års morsom anarki både på flimmerkassen og i biografmørket.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVT “Jackass 3D”-interview med Johnny Knoxville og Co.!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Sichlau 13 år siden

"I skrevne stund har "Jackass 3D" omsat for omtrent 155 millioner dollars på verdensplan. Filmen kostede blot 20 millioner at producere. Hvordan katten er det gået til?"

En af grundene er en del af titlen, så den burde ikke være så svær at regne ud...
Gravatar

#2 twinfan 13 år siden

jeg har aldrig set jackass på tv da jeg syntes at det var da åndsvagt,men nu kom den her film og der var en gratis fadøl med i købet og et gammelt nr af M! så hvorfor ikke prøve at bruge 2 timer en kedelig onsdag og jeg må sige at jeg blev positivt overrasket,jeg tror aldrig jeg har grinet så meget når jeg har været i biografen så den får 5/6 fra mig. eneste der trækker ned er 3D hvad skal det gøre godt for,det virker slet ikke og så skal man igen sidde med de ånsvage briller,det var ok i avatar og sådan træner du din drage men resten har været skidt.så 23 min af den nye TRON og det så ikke imponerende nu,MEN I KAN ROLIGT GÅ I BIFFEN OG SE JACKASS,i kan jo prøve og se om i kan lade være med at grine
Gravatar

#3 elwood 13 år siden

Billede 1
Gutterne har en lidt anden opfattelse af hvad et Handjob er...


Billede 2
Sex and The City 3

Billede 3
Silvans årlige lejrtur

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 kasperfmn 13 år siden

Ganske sjov film, om end jeg ikke er den store fan af slapstick. Det var klart alle de klamme ting, de gamle mennesker og de forskellige pranks der var sjovest. Det idylliske landskab med afføringsmidlet var, i modsætning til Johan - som hadede det - mit yndlingstidspunkt i filmen!

Skriv ny kommentar: