Hvad Steven Soderberghs og George Clooneys produktionsselskab “Section Eight” har set af potentiale i denne film forbliver uvist – bevares, det er svært, at karakterisere den som rigtig dårlig: historien hænger som sådan sammen, og den er habilt udført. Men hvad skal man i sidste ende stille op med en thriller, der hverken berører eller for den sags skyld bevarer et bare nogenlunde spændingsmoment? Filmen er og bliver et postulat om tidsrejser, sindets mystik og fatalisme. They don’t make them like they used to…

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 thomas040 18 år siden

jeg kunne nu godt lide filmen... jeg var fastspændt fra første vendepunkt, hvor .... you know... hjemme hos keira..

jeg syntes den udviklede sig i nye retninger, og jeg fulgte med fra start til slut... især syntes jeg adrian brodys spil var skidegodt... også keira gjorde det glimrende... omend hun måske var en anelse for køn til at være dranker.... sådan ser ens hud ikke ud hvis man er alkoholiker, ejheller uden sorte poser under øjnene... lidt for køn...

men hun ER jo en fryd for øjet....
Failure is a zero out.
Gravatar

#12 filmz-gimleno1 18 år siden

Ved ikke med jer andre; har netop set denne film og for mig er den sgu på højde med Requiem for a Dream og Twelve Monkeys..

#11 Nu er hun jo i filmen heller ikke erfaren dranker som sådan, hun kan jo ikke være ældre end først i tyverne eller sådan..
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#13 filmz-BranDBorG 18 år siden

Jeg syntes denne film var genial...
4#
Men til sidst fortæller Jack jo Jean hvordan hendes liv vil udvikle sig. Gad vist om ikke det var en besked der kunne få de fleste til at ændre deres tilgang til tingene etc


Jeg syntes denne film er god i stil med film som Vanilla Sky, Twelve Monkeys og Requiem for a Dream. Dog syntes jeg at man får mange ting meget åbentlyst leveret i denne film hvor man i film som Requiem og Vanilla sky især skal være meget opmærksom for at fange det hele.

I det hele taget syntes jeg denne film er meget underrated i forhold til det fantastisk gode skuespil og den fantastisk gode historie.

En film der står på min DVD ønskeliste.
BranDBorG
Gravatar

#14 filmz-Angel Eyes 18 år siden

Hvor er det liiiige denne film har noget som helst til fælles med Requiem of a Dream??? (som den i øvrigt ikke når til sokkeholderne :))
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#15 filmz-dark-89 18 år siden

Nogen der ved hvor og hvornår denne film går i Koldingområdet?
Gravatar

#16 filmz-PerKrogh 18 år siden

Har lige set den på dvd, og det var den fedeste film jeg har set i meget lang tid. Har rigtig lækre filmiske detaljer og den er bare super spændende. Gohistorie og kanon skuespil.
Gravatar

#17 jessup 16 år siden

Har lige set filmen er enig i anmeldelsen som sådan men ville alligevel give den en stjerne mere - den ligger langt over det meste fra hollywood. Filmen ligger sig op af mange film men de to mest nærliggende er Altering States og Jacobs Ladder. Mærklig nok var det først et godt stykke hen i filmen at jeg betragtede det som en decideret plot film - det kræver nok en gensyn for at pinpointe hvad det skyldes.

Filmen er meget "filmisk" forstået på den måde at det virker som en udpræget filmbuff som har skrevet manus og muligvis også instrueret - det er efterhånden en kvalitet der trækker ned og sindsyghospiltalets (og kris Kristoffersen)fremstilling kan nok tilskrives denne kvalitet. Filmen kan varmt anbefales især for dem som mig har savnet Jennifer Jason Leigh i en større rolle.
This is just until June
Gravatar

#18 filmz-Omega 16 år siden

Ganske god film. en af mine favoritter.
jeg skal til at have købt den så jeg kan se den igen, det er en film der bør nydes mere end én gang imo.
man bør ikke gå glip af denne perle.
Spoiler:
Snape kills Dumbledore
Harry dies and Ron is the Chosen one

Skriv ny kommentar: