“Jennifer’s Body” har meget mere at byde på end nærbilleder af Megan Fox’ begærede krop. Fox leverer en overraskende nuanceret præstation i en uhyggelig ungdomsfilm, som både er dristig og vittig. Dvd’ens transfer er blandt årets bedste, men både lydsporet og ekstramaterialet skuffer. Hvis du hælder til genren, så giv endelig “Jennifer’s Body” en chance.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 weebs 13 år siden

Snedigt med hele to video karakterer ;)
Fra anmeldelsen skrev:
Video 5/6
Video 6/6
Audio 4/6
Ekstramateriale 2/6
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#2 The Insider 13 år siden

Hehe, hermed rettet :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3 Bony 13 år siden

Haha, Johan. Fin anmeldelse. Jeg havde ellers først dømt denne for ude, men nu skal den da lige tjekkes ud på blå. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4 The Insider 13 år siden

Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice! Og lad endelig høre, om den sparker røv i HD! Og naturligvis også hvad du synes om selve filmen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 NightHawk 13 år siden

Rigtig god anmeldelse. Jeg har også været tæt på at smide den i indkøbskurven et par gange men har så tænkt ; "ahh men det er jo Megan Fox...så er den nok ikke pengene værd alligevel".

Burde nok også lige ha' tjekket nærmere efter hvem der stod bag filmen, for det er jo et par yderst talentfulde damer begge to. Både Diablo Cody's "Juno" og Karyn Kusamas "GirlFight" med Michelle Rodriguez er fremragende film.

Efter at ha' læst anmeldelsen her så har det da givet ekstra blod på tanden, så tror sgu jeg hapser "Jennifer's Body" med i næste omgang filmindkøb. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#6 Nicki52 13 år siden

Hovedpersonen er overraskende nok ikke Megan, det er Amanda Seyfried, for hun er historiens fortæller.

Jeg blev faktisk også overrasket over hvor god den film er. Megan kan nogen gange spille skuespil, men det er meget sjældent. Jeg vil gi 1000 kroner for noget godt skuespil fra Ræven =)
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#7 Åkepool 13 år siden

Jeg var jævnt underholdt, men ikke meget mere. Så kan det være nok så meget Diablo Cody og Karyn Kusama, der var bare ikke skide meget interessant indhold her.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8 filmz-Fairytale 13 år siden

5 stjerner, hold da op! :D

Filmen var noget bedre end jeg havde troet. Efter de dårlige anmeldelser i USA havde jeg regnet med et makværk! Men selvom Megan Fox giver en ret så fremragende præstation, så er filmen fyldt med så mange klodsede ting som ungdomsgysere tit plages af. Der var op til flere gange hvor jeg måtte ryste på hovedet :)

Men fair nok, hun er satme lækker! Jeg halter lidt i mellem 3 og 4 stjerner.
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 13 år siden

Jeg har efter et gensyn også måtte snige mig op fra 2/6 til 3/6. Humoren fungerer til tider fin, men jeg synes nu stadig der er for store problemer med, at gøre filmen tilgængelige for den nyeste generation samtidig med, at den er så bevidst målrettet mod teenagere, at det er svært, at få noget ud af filmen, hvis man er over de 25. Tempoet er ligeså et stort problem i filmen, hvor den ligesom 90'ernes The Craft, mister pusten ikke engang halvvejs igennem. Der er dog fine øjeblikke undervejs, og især instruktøren skaber nogle dejlige stemningsmættede billeder der ser fremragende ud i HD.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 nygaardpetersen 13 år siden

Meget overrasket over denne karakter :-) Overvejede at se den blot for at kigge lidt på Fox, men nu lyder det da til at der er flere grunde.

Skriv ny kommentar: