“Jumanji” kan være vanskelig at se i dag. De over 20 år gamle effekter er ikke længere abeskønne. Faktisk er aberne ret hæslige. Men eventyret var godt. Derfor er det bare helt okay, at Dwayne Johnson og de andre spillere har videreudviklet eventyret i junglen. Det hilser jeg velkomment.
#11 Mejse 6 år siden
#12 Geekalod 6 år siden
#13 Geekalod 6 år siden
#14 Mejse 6 år siden
siger ikke det skal gøres anderledes, stiller bare spørgsmål ved de grunde der er til at gøre det på dagen, og de er ikke særlig imponerende :) især fordi at det jo vil varierer fra film til film hvilken målgruppe der ser den, og hvordan anmeldelserne vil være.
så siger du kort nyhedsværdig, tjo men det sker jo også en film får en sløv start så får lidt omtale og så kører det, tænk engang hvis anmeldelserne var ude 3 dage før præmieren, alle nåede at læse dem, filmen fik en kanon åbningsweekend, og vupti så er nyhedsværdigen meget større.
der er bare mange måder at gøre ting på :) om de er bedre eller værre kommer an på situationen, meeeeeeeen i burde i det mindste arbejde lidt på mere overbevisende grunde, eller bare gå over til "fordi det er sådan det er" :)
dine argumenter er bygget meget op omkring, at anmeldelser er til meget filminteresseret, tror anmeldelser har langt større indflydelse på dem som måske først får læst den en uge efter den er kommet ud, og så ikke når ind og se filmen, fordi de læste den for sent, i det her tilfælde kan jeg kun gå ud fra hvad jeg selv har oplevet, men mine mere filminteresseret venner, ved hvad de vil se langt før anmeldelserne kommer ud, mine mindre filminteresseret venner bruger anmeldelser langt mere, og går glip af meget på grund af en blanding af travle liv og at de ikke roder rundt på filmsites på daglig basis.
#15 Geekalod 6 år siden
#16 Geekalod 6 år siden
#17 Geekalod 6 år siden
FOR
højere kvalitet af anmeldelser
tid til korrekturtjek
tid til faktatjek
anmeldelser har kort nyhedsværdi
samme mulighed for alle anmeldere
mulighed for læsere at finde flere anmeldelser
mindre forvirring omkring udgivelsesdato
gratis reklame
IMOD
gratis reklame
mere tid til at læse en anmeldelse
bedre åbningsweekend hvis der er positiv konsensus om en film
#18 Geekalot 6 år siden
#19 Geekalod 6 år siden
#20 Mejse 6 år siden
og så en masse bla bla bla du har misforstået min pointe, mens hele din liste af FOR sådan set bliver irrelevant da jeg sagde, at jeg ikke nødvendigvis mente at folk kunne udgive den whenever they wanted :)