Den autentiske fortælling om ubåden K-19 er en nervepirrende historie fra den kolde krig, med enkelte effektive og realistiske spændingsmomenter, men som i Kathryn Bigelows instruktion desværre fortælles på en lidt for tam og langtrukken måde, med fokus på ting man har set før og med en hovedrolle som aldrig bliver rigtig overbevisende.
#1 Michael Andersen 22 år siden
LOL :)
#2 azathoth 22 år siden
#3 filmz-Kedde 22 år siden
De er jo heller ikke sååå gamle igen...
#4 filmz-vassago 22 år siden
#5 inflector 22 år siden
#6 filmz-vassago 22 år siden
#7 azathoth 22 år siden
#8 MikkelHJ 22 år siden
Læs mere her: http://www.crimelibrary.com/sheppard/sheppard.htm
#9 filmz-rock solid 22 år siden
#10 filmz-Jack Bauer 22 år siden
Det er ikke fordi, at alle ikke har ret til en mening, men de udtalelser du kommer med, er jo overhovedet ikke begrundet. Der er jo ingen argumentation for noget af det du siger. Du ævler jo bare løs - tom snak.
At du synes at Ford er færdig er en ting.
Men helt ærlig... - hvad ved du om det?
Udover at du (som den eneste i verden, udover en test-chimpanse under indflydelse af LSD ) har set lyset og "budskabet" i Jet Lis seneste flop "The One", og en åbentbart imaginær forgænger til selvsamme, har du godt nok ikke bidraget med noget konstruktivt. Jeg havde ikke set budskabet, men efter at have set filmen 72 gange igen - har jeg også set det. Det er jo fantastisk. At jeg havde overset det den første gang er mig et under.
Jeg har nu overvejet, at kontakte vatikanet, og evt. andre kristne organisationer, for at få omskrevet biblen. Det hele er jo noget andet nu, svarene på alle livets mysterier og universets gåder er at finde i Jet Lis "The One".
jack is back