De store oplevelser er jo ikke gratis. “Klassefesten 3: Dåben” kræver også noget af dig. Tålmodighed. Overbærenhed. Støvler med god plads til krumme tæer. Ofrer du lidt, tømmer den til gengæld med glæde dit hoved og tømmer sig i hulrummet. At opnå den fuldkomne nydelse af “Klassefesten” er ikke enhver beskåret. Men dem, der er rørt af Gud eller har smidt tankerne i døren, kan gå ind i det evige døde grin. Tingene findes ikke længere. Her er kun imponerende elendige “Klassefesten 3”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 ThomasArnt 7 år siden

Jeg har ikke set, men jeg tvivler ikke på udsagnet.
Gravatar

#2 Geekalot 7 år siden

1stjerne, den vil godt tro på :)
Gravatar

#3 lassep 7 år siden

Synes den var bedre end både 1eren og 2eren da jeg så til den en testvisning.
Jeg var godt underholdt, men det er ikke en film man behøves at tænke over.
Gravatar

#4 silegnaV 7 år siden

Go' anmeldelse, Anders.
Gravatar

#5 Reborn Sith 7 år siden

Er også tilfreds med anmeldelsen, nu kan jeg med ro i sindet bestille billetter, da de nævnte elementer svarer til min forventninger af denne slags film.
It's all good man. Saul Goodman
Gravatar

#6 Fc-Sonny 7 år siden

Den anmeldelse er lavet på de forkerte forudsætninger.

Klassefesten ER Pik, fisse og patter, og sådan skal det være. Det er folk der kan lide den slags humor der vælger at se den, fx. undertegnede.

Man skal tage filmen for hvad den er. Man skal heller ikke gå ind og se en Steven Seagal film også brokke sig over at den er fuld af action.
Gravatar

#7 Nicki52 7 år siden

Så den i går. 3 stjerner fra mig. Handlingen haltede og nogle ting var for klamme til at være sjove. Andreas' far kunne de godt have undværet. Det vil ikke have gjort plottet noget.
2'eren er bedre. Selvom at 1'eren er Thomas' problem, 2'eren er Niels' problem og 3'eren var Andreas' problem. Så var de bedre til at balanceret hvem der var den uheldige. Mest Andreas, lidt Niels og Thomas var næsten ikke uheldig.
De tyder på de løber tør for idéer med alle de lorte-jokes.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: