En treer er vist allerede på vej. Måske “Klovn Begins”? En prequel? Nej. “Klovn” ér Casper Christensen og Frank Hvam. Deres kemi kan ikke kopieres. Den er alene værd “Klovn Forever”, der som “Game of Thrones” måske har vanskeligt ved stadig at chokere, men som stadig levere det, den lover.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Therewillbeblod 8 år siden

Jeg glæder mig meget til at se den og forventer ærligtalt ikke noget "nyt". Der var jo ikke meget "nyt" fra episode 1 til det sidste i serien.
Film nummer et viste lidt mere bart, men var ikke synderlig anderledes end en episode, bortset fra længden.

Den nye film, forventer jeg ikke noget nyt som sådan. Kan læse der er endnu mere pik og patter. Men at alt ellers er ved det gamle...

At der ikke er meget ny-tænkning plejer at være et minus i min bog....MEN...når man er så mega-stor fan af universet de to herre har skabt...så er jeg ret sikker på at jeg vil elsker det lige meget hvad! Det er lidt som AC/DC og Quo-musik. De har ikke ændret NOGET i 45 år og jeg æder det råt...Klovn-universet rammer lige i hjertet på undertegnet, så den kan næsten ikke skuffe...

Jeg kan ikke vente :)
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#2 danish99 8 år siden

Dyresex og caspers stive pik, har jeg ikke behov for at se, hvorfor skal de begynde at være klamme.
King
Gravatar

#3 Geekalot 8 år siden

Heldigvis ingen der tvinger dig til det.
Gravatar

#4 Gasivodo 8 år siden

#2 Er det dig Dan Jørgensen;-D
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#5 Therewillbeblod 8 år siden

Jeg er lidt træt af at Frank og Mia er blevet så gode til
at være utro...
Mia HAR kysset med en gut tideligere, og indrømmet....
Frank HAR bollet uden om (ikke indrømmet) og de er kommet videre....

Men syntes at Frank gør det lidt for bevidst i denne film og at Mia har kneppet med Casper - fjerner lidt fra hendes karakter bog.


Syntes altid at jeg har "heppet" på Mia og Franks forhold. Syntes jeg ikke jeg gør længere. Caspers konstante bolleri - er heller ikke så farligt, når han godt "må" - jeg mener der er jo ikke længere en sur Iben han skal skjule det for...

Men ja, fantastisk underholdning hvis man kan lide stilen og jeg ELSKER DEN !! :D

5 ud af 6 herfra!
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#6 msvejrup 8 år siden

danish99 (2) skrev:
Dyresex og caspers stive pik, har jeg ikke behov for at se, hvorfor skal de begynde at være klamme.


Dyresex? Der er der intet af i filmen? Hvis der hentydes til
hunden der slikker Frank i røven, så er det vist set i mange andre lignende komediefilm, og generalisere det som dyresex...arrghhh den må I længere ud i skoven med. Det er derudover et uheld. Dyresex kræver at man laver et overgreb på et dyr
Gravatar

#7 Geekalot 8 år siden

#6 Bare lige så du ved det, han altid kommer med negative mærkelige kommentarer. Så at bruge tid på at besvare ham er lidt spild af tid :)

Skriv ny kommentar: