“Kollegiet” er en ganske konventionel og ikke ligefrem synderlig uforudsigelig gyser. Men den danske produktion er æstetisk raffineret og velspillet, og så leverer den utallige chok, der får blodet til at koge, hvilket gør den ideel at se under tæppet i disse kolde, triste vintermåneder – gerne med støttende selskab. Udgivelsens transfer er hæderligt, de medfølgende lydspor er endnu bedre, og det velproducerede ekstramateriale udgør et friskt pust oven på Nordisk Films mange seneste, indholdsløse udgivelser.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-gelardi8 16 år siden

Hold op den film er ringe!! dårlig plo, dårlig skuespil . det hele er simpelthen noget møg.
Gelardi
Gravatar

#2 tvit 16 år siden

#1 Har en helt anden opfattelse, syntes det er den bedste danske gyser siden Nattevagten.
Gravatar

#3 kasper0204 16 år siden

#2 Er fuldstændig enig!
Gravatar

#4 Kram 16 år siden

Så vil jeg tilslutte mig #1 og så kan vi alle pege fingre af hinanden!
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#5 Bohemian 16 år siden

Mener den var bundelendig..følte jeg spildte min tid.
kunne overhovedet ikke tage det seriøst det med "enten er du inde eller også ude" eller hva det var for noget crap : D


Kan nu heller ikke huske den så godt, efterlod ikke det store indtryk på mig.
Free in serenity.
Gravatar

#6 filmz-smedt-meister 16 år siden

Jeg synes det bedste ved filmen var nok Julie Ølgaards præstation som den ondskabsfulde bitchede Sanne. Det viser vel bare at der ikke kun findes ondskab i det overnaturlige men også i en selv. Ellers må jeg også sluute mig til dem der siger at plottet ikke lige helt var oppe.

3/6
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.
Gravatar

#7 pulse83 16 år siden

Uoriginal og plat historie, men effektiv og stemningsfuld gyser. Følte mig godt underholdt og skræmt. 4/6

Acceptabelt billed-transfer. 4/6

Fremragende DTS lydspor! 5½/6
Excuse me, Flo!
Gravatar

#8 filmz-Søren Svendsen 16 år siden

Det sørgeligste lort jeg længe har set!!!

Skriv ny kommentar: