“Koslænget” tugtes med en kvalmende forudsigelig handling, men alligevel ødelægges charmen ikke ved en film, der er rig på skøre indfald og muntre sketches en masse. Filmen er ikke voldsomt original i sin udskæring, men står alligevel distancen med et højt tempo og – ikke mindst – et fandens højt og smittende humør. Det kan dog til stadighed undre, at bondegårdens tyre er udstyret med yvere, og bedre er under alle omstændigheder ekstramaterialet, der, som udgivelsens bedste part, flyder over med alskens rariteter.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 jesperhp 17 år siden

Hmm, tyrene har yvere??? Snakkede min bror godt nok også om, men det lød da næsten for dumt til at være sandt...
Gravatar

#2 Spanner 17 år siden

Kæmpe schlongs hængende under tyrene havde nok været for stødende for børn
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 Slettet Bruger [581556225] 17 år siden

Jeg er nu ret uenig i anmeldelsen. Barnyard var efter min mening en uhyre dårlig komedie, og jeg kunne heller ikke komme over at tyrene i filmen havde yvere (eller blot var meget maskuline lesbiske køer kun tiltrukket af feminime køer).

Men en meget dårlig film efter min mening.
PLEASE DELETE THIS ACCOUNT!
Gravatar

#4 The Baptizer 17 år siden

Det er jo ikke tyre, det er han-køer ;)

Jeg fandt filmen ok underholdende, men havde dog håbet på lidt mere Steve Oedekerk
I'm a falling stone in a world of glass
Gravatar

#5 filmz-allando 17 år siden

Meget underholdende film. Kan ses flere gange. Syntes især at musikken var god. Mine unger på 5 og 6 har set den 4-5 gange.....der er dog masser til de voksne også....
Gravatar

#6 dome 17 år siden

Det der med yverne stjal simpelthen en masse opmærksomhed. Hver gang der kom et shot med tyrene, så undrede jeg mig nok så mange gange over det der yver. Ligeledes ingen horn... what the what?? De kan selvfølgelig være afhornet, men man barbere jo ikke hornene fuldstændig væk fra deres kranie.
Nuvel, jeg fik ikke set hele filmen, den var simpelthen bare ikke noget jeg ikke havde set før.
Yes sirs!
Gravatar

#7 filmz-jeangrey55 17 år siden

den røv dårlig det med yverne dumt ingen horn det enste der gør det godt lavet godt efter min mening var præieulvene de gav min søster på 5 maridt i en uge derfor er den røv
Gravatar

#8 filmz-sonny e 16 år siden

fin film. den er ikke noget særligt, og heller ikke voldsom sjov. men den har dog sine momenter, så som den sidste kamp mod prærieulvene, den er simpelthen suveræn. også det skide æsel der går og sparker..... men den har også nogle rigtig svage punkter... yverne tyrer har fandme ikke yver. også er den for svag den er simpelthen ikke sjov nok...
3/6
Gravatar

#9 filmz-starwarsfan 15 år siden

den film er for fed

Skriv ny kommentar: