“Kung Fu Hustle” er intet mindre end “Hero” og “Tiger på spring, drage i skjul” på syre. Hæmningsløs og excessiv som få, serveres vi for et veritabelt festfyrværkeri af veloplagt humor og sprudlende overskud. Som et atomlokomotiv på afveje brager den igennem sansemuren og sender tilskueren til tælling. De svimlende kamerature, den afvekslende brug af både klassisk musik, jazz og asiatiske melodier, der smukt ledsager dette aparte sammensurium af dans, voldelig elegance og tegnefilmsunivers, understreger blot, at her er en oplevelse, man ikke må snyde sig selv for!
#41 MuManden 19 år siden
En film jeg klart også skal eje på DVD.
5+/6
#42 filmz-ireman 19 år siden
#43 jessup 19 år siden
#44 filmz-Angel Eyes 19 år siden
#45 filmz-hj 19 år siden
Den er virkeligt godt lavet og jeg synes det er en fed måde hvorpå de har fået opbygget så store og flotte kamp scenarier. Især den sidste scene kunne minde lidt om dragonball Z?
Men min humor passer nok bare ikke til den film :( jeg fik dog ét GODT grin, da
hmm nu jeg tænker tilbage på filmen kunne den måske godt få 4/6, men det er max!
#46 filmz-sikorab 19 år siden
Max 4 da, godt nok er den sjov og der er nogle gode punkter i filmen, kampene er også i top stil og det hele ser godt ud. Men den er ikke ny skabene eller noget. Den når f.eks. ikke Ringes Herre til sokkeholderne...
Men sjov er den da, og der er nogle syge effekter i... Men det er os det...
#47 filmz-tidus-2004 19 år siden