Fundamentet i “Lars and the Real Girl” er en original og skæv ide, der fungerer efter bedste beskub. Nancy Olivers manuskript har i Craig Gillespies hænder fået de rette former og er en nærmest fuldendt film om livets facetter i sin skinbarlige grusomhed. Der bør gives plads til hele følelsesregisteret i en af sidste års absolut bedste film, som er både hjertevarm og alvorstung, underholdende og humoristisk. Dette er stor filmkunst.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 cansi 15 år siden

Har lige et spørgsmål til hr. anmeldeler. Jeg har læst at dukken har undervejs tror det var 7 ansigtudtryk. Er det noget man ligger mærke til ?
Gravatar

#2 DarkLight 15 år siden

#1, jeg så det ikke.
Men ellers en rigtig sød film. Ryan Gosling er vores nye håb :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 The Insider 15 år siden

Ja, en glimrende film! Jeg har stadigvæk svært ved at afgøre, om James McAvoy eller Gosling er deres generations bedste skuespiller.
War. War never changes.
Gravatar

#4 cans 15 år siden

#3
Kan godt følge dig, men synes nu ikke det er så svært et valg igen. Gosling, Gosling & atter Gosling ;-)
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#5 natterjack 15 år siden

#3 Begge formidable skuespillere, men jeg er mere for Ben Foster. :)
Gravatar

#6 christianhg 15 år siden

cansi (1) skrev:
Har lige et spørgsmål til hr. anmeldeler. Jeg har læst at dukken har undervejs tror det var 7 ansigtudtryk. Er det noget man ligger mærke til ?

Jeg lagde mærke til det.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#7 elwood 15 år siden

Wow 7, det er da mere end ham her

Læg i øvrigt mærke til hvor intens han er her.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 wimmie 15 år siden

Sød og skæv lille film. Og ja, Ryan Gosling er helt klart en af de dygtigste unge skuespillere for tiden - giv så lige den mand en oscar!

5/6 fra mig
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9 Bony 15 år siden

Gosling er en virkelig god skuespiller, ingen tvivl om det. Jeg synes dog personligt at Christian Bale fortjener en Oscar først eller som minimum en nominering. :)
Han er efter min mening det nye håb. Men ja, en statuette til Bale (dog fortjener han hverken nominering eller statuette for Batman. Bare rolig jeg er ikke blind fan!) så kan Gosling for min skyld, godt stå parat til næste. :)

Krydser lidt fingre for "Public Enemies". Hvem ved.. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: