“Last Action Hero” er en undervurderet metafiktiv actionfilm, som er spækket med gode ideer. Filmen er langtfra perfekt, men det er synd, at den nu hovedsageligt er kendt som filmen, der forårsagede Arnold Schwarzeneggers dalende popularitet tilbage i 1990’erne. Udgivelsen giver ikke ligefrem fans stort incitament til at købe filmen igen – AV-præsentationen er mærkbart bedre end dvd’ens, men her er intet ekstramateriale. Hvis du ikke tidligere har set eller erhvervet filmen, er der dog nu god grund til omsider at få det gjort.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 kasperfmn 14 år siden

Virkelig en klassiker. En skam der dog intet ekstramateriale er.
Gravatar

#12 hurin 14 år siden

Ja den endte desværre hans karriere. En skam for det er en undervurderet film. Efter den fik han roller i latterlige film såsom 'Twins', 'Kindergarden Cop' og 'Junior'.
Zardoz has spoken
Gravatar

#13 BN 14 år siden

hurin (12) skrev:
Ja den endte desværre hans karriere.


Og derfor er her et lille, nostalgisk klip:



http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#14 MuManden 14 år siden

#12 - Hehe, jeg elsker nu også de 2 første, Junior er lidt mere lala.

Men jeg er nu også enig med de fleste herinde om at Last Action Hero er en ret god film.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#15 Lord Beef Jerky 14 år siden

#12 Ud af de tre såkaldte latterlige film du nævner, er to af dem faktisk lavet FØR Last Action Hero - ikke efter.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#16 wimmie 14 år siden

+ Året efter lavede han "True Lies" - hans karriere var bestemt ikke ovre efter The Last Action Hero... Han lavede da mange underholdende film senere :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg er enig... True Lies var dog nok hans sidste sådan "rigtigt" gode film.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 wimmie 14 år siden

Ja, jeg synes at Eraser, End of Days og the 6th Day var ok underholdende men heller ikke mere. Jingle all the Way og Terminator 3 er et par af mine "guilty pleasures" - ikke geniale film men ganske fornøjelige :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#19 wimmie 14 år siden

Men han er dog også ret underholdende i rollen som "The Governator" ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: