Hvad der umiddelbart ligner endnu en monoton og prætentiøs seance om evigt brokkende halvunge mænd og kvinder i tidlige midtvejskriser, er i stedet et overraskende veldrejet lille drama om forhold, forpligtelser og frygten for begge dele. Der er lidt for mange sideplots, men så snart filmens første, halvbanale akt er overstået, begynder fortællingen for alvor at tage fart. Billedsiden på dvd’en plages desværre af edge-enhancement, og lydsporet er intet at råbe hurra for. Manglen på ordentligt ekstramateriale gør udgivelsen endnu mindre attraktiv, men nysgerrige sjæle og enhver, der oplever eller har oplevet de trængsler, der plager filmens karakterer, bør i det mindste leje filmen.
#1 chandler75 17 år siden
Jeg blev så ved med at rulle med øjnene og sukke hele filmen igennem... Endnu en omgang ubetydelig omgang navlepilleri med navlepilleriets mester: Zach Braff.
Og stakkels Rachel Bilson. Når plottet kræver at hendes karakter, Kim, er et frisk og uimodståeligt pust, er hun det; når plottet kræver, at hun er et belastende pattebarn, bliver hun pludselig det.
#2 Slettet Bruger [488864089] 17 år siden
Jeg synes faktisk den var ganske god.
7/10
#3 filmz-UDollar A.K.A. Nino 17 år siden
P.S. Det føltes også som om at filmen havde en alt for nem og "rushed" slutning..
#4 thomas040 17 år siden
Det kan godt være det er en kliche af en historie, men jeg syntes spillerne gjorde den vedkommende og interessant....
#5 filmz-steadi 17 år siden
Hell, der er endda to kommentarspor!