Med en titel som “The Last Song” går Hannah Montana-fans selvsagt ikke helt forgæves, og vi skånes ikke for lidt tvivlsom musik nær slutningen, men det er lykkeligvis hurtigt overstået. I bund og grund er filmen vel ikke frygtelig meget bedre end “Dear John”, men den er trods alt mindre udpenslende, en smule bedre spillet og en anelse mindre skamløs i sit forsøg på at få os til at græde. Og så er der trods alt også de nuttede små skildpadderunger til trøst.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 loki 13 år siden

Han taber sin milkshake udover hendes depressionsklæder og ligger derved grobunden til en spirende romance.


lol'd
www.peakoil.dk
Gravatar

#2 Lawman. 13 år siden

Haha, fed anmeldelse!
Gravatar

#3 Kruse 13 år siden

Og så er der trods alt også de nuttede små skildpadderunger til trøst.


Haha, genial slutkommentar :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 filmz-Bruce 13 år siden

Det er jo være end at skovle møg ud af hestestalden hos Tina Lund! Søren, hvordan kan du arbejde under de forhold?!?!?!

Men humoren er sgu i behold. Det må være selvopholdelsesdriften!

Formidabel anmeldelse :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 BN 13 år siden

Jeg har lige lejet denne film for min kones skyld, og jeg må sige, at jeg ikke kan genkende det billede, anmelderen tegner af den.

Liam Hemsworth spiller godt - hans type er langt fra den typiske teenager el. unge mand, sådan som de plejer at blive fremstillet i teenagefilm. Faktisk minder han utrolig meget om den unge Jeff Bridges med sin væremåde, sit blik og sit smil. Ja, det gør han faktisk så meget, at jeg skyndte mig at google filmen for at se, om han var Jeff Bridges' søn ... hvilket dog ikke er tilfældet.

Filmen har en bemærkelsesværdig ro og forholdsvis jordnær/dagligdags og troværdig stemning over sig, og dens plot og skuespil har ikke meget til fælles med ungdoms-tv-serier. Desuden bliver den ikke på noget tidspunkt pladderromantisk, men indeholder en naturlig humor.

Men mere om filmen ved en anden lejlighed.

Jeg giver den 4/6, måske mere ved et gensyn.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: