Når Nikolaj og den ombejlede pige har sex første gang, som var det en en parfumereklame, eller når slængets to mest hjernedøde medlemmer endnu en gang ødelægger et eller andet eller når filmen vælger at forløse sin slutning som et særligt forudsigeligt afsnit af en sæbeopera, så er det lige før, den kører af sporet. Heldigvis formår den dog hver gang at slå bremserne i, før det sker, så vi kan nyde turen i kraft af den effektivt fortalte historie, den lækre billedside og ikke mindst de to fascinerende drengerøvs-hovedroller.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Driver 9 år siden

Den ser ualmindeligt dårlig ud, så jeg styrer udenom - Bliver aldrig fan af nyere danske (ungdoms)film.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#2 Driver 9 år siden

Derimod kan jeg anbefale at bruge pengene til en biografbillet på 22 Jump Street. Den er sjov!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#3 T. Nielsen 9 år siden

Pudsigt som flere har givet udtryk for, at den lignede en fordansket udgave af drenerøvsfilmene F&F. Jeg har selv hele tiden ment den lignede det som anmelderen her beskriver den er.
Baby, it's cold outside

Skriv ny kommentar: