På trods af en ganske acceptabel (men delvist skuffende) video-præsentation er “Lille kylling” svær at anbefale som dvd. Selskabets totale overgang fra det todimensionale til det tredimensionale har resulteret i noget stærkt ét-dimensionalt indhold. Ekstramaterialet er kort, overflødigt og mangelfuldt, ligesom hovedfilmens manuskript. Skidt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Yoda 18 år siden

Du kan stoppe tudekiksen op, hvor solen aldrig skinner!

I øvrigt er jeg ganske ligeglad med, om du vurderer film, du ikke har set. Jeg forstår blot ikke, hvorfor du bruger tid på det. I mine øjne er det stupidt tidsspilde!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#12 filmz-phreak 18 år siden

#11 Hell YEAAH!

jeg synes faktisk den var halv sjov...giver den helt klart 3 stjerner...

- In vino veritas....
Gravatar

#13 Nikmi 18 år siden

Så yoda. nu har jeg set filmen og jeg har besluttet mig for ikke at ændre min mening om den, den er PRÆCIS som jeg troede så ha! :P
Gravatar

#14 Yoda 18 år siden

Ja, den er god med dig.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#15 Nikmi 18 år siden

Hehe som altid vil du bare vinde en diskution :)
Gravatar

#16 erikjust 18 år siden

så den i biografen ikke noget og juble over, men de frygtløse the muuhvie var heller ikke rigtig noget specielt.

har ikke set den endnu med oginal stemmer men tror ikke det kan løfte filmen særlig meget.

disney har brug for fornyelse, det er på en måde ironisk, de er de bedste inden for tegnefilm og har lavet en masse gode af dem.

men i stedet for at fornye sig lidt her og der, måske lidt anderledes end skurken dør eller bliver god film, har de valgt og køre i den samme gamle trommerum.

den holder ikke disney, ikke i det lange løb, nå ja vi kan kun håbe det bedste for dette års disney film
Gravatar

#17 Yoda 18 år siden

"Som altid"? Jeg tror ikke, at jeg har diskuteret med dig før!
Gravatar

#18 elwood 18 år siden

#17 det sku nok en fan skal du se 8-)

læs: en af de der fanatiske nogen.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 kill the bills 18 år siden

Jeg har valgt at give den 6 stjerner. Ikke at jeg har set den eller noget, men min fætter der er 4 har set den og har kun sagt godt om den og vi plejer at have samme film smag:)
Gravatar

#20 Yoda 18 år siden

lol..... ;-)

Skriv ny kommentar: