På trods af en ganske acceptabel (men delvist skuffende) video-præsentation er “Lille kylling” svær at anbefale som dvd. Selskabets totale overgang fra det todimensionale til det tredimensionale har resulteret i noget stærkt ét-dimensionalt indhold. Ekstramaterialet er kort, overflødigt og mangelfuldt, ligesom hovedfilmens manuskript. Skidt.
#1 Smurf 18 år siden
havde heller ikke meget til overs for filmen
- Fear and Loathing in Las Vegas
#2 Nikmi 18 år siden
#3 filmz-Narniabæver 18 år siden
#4 filmz-newbie.dk 18 år siden
wow.. selvstændigheden længe leve...
#5 Yoda 18 år siden
Måske du selv skulle se den, før du dømmer?
#6 Nikmi 18 år siden
#7 Yoda 18 år siden
#8 Nikmi 18 år siden
#9 Yoda 18 år siden
Klap hesten, makker!
Jeg synes blot det er stupidt og irrelevant, at man vurderer og udtaler sig om film, man ikke har set. Længere er den skam ikke! Jeg er fløjtende ligeglad med, om du har vurderet den på vegne af din ven eller din syge moster. Dette ændrer dog ikke ved, at du absolut intet udgangspunkt har for at kunne udtale dig bare nogenlunde sagligt og objektivt om filmen endsige vurdere den.
Jeg ved sgu heller ikke, hvad folk "normalt" gør, dog håber jeg, at langt størstedelen er intelligente nok til at komme med individuelle tilkendegivelser, når det gælder deres oplevelse af en film, og ikke underminerer deres egen intelligens - eller manglen på samme - ved at vurdere ud fra synspunkter, der ikke er deres egne.
Når det er sagt, burde der være film nok her på Filmz, du kan vurdere, og som du rent faktisk har set.
#10 Nikmi 18 år siden
Sikker en masse fine ord du kan bruge der :)