Det er da også i allerhøjeste grad ham, vi skal takke for underholdningen i en film, der ellers slavisk følger modellen for denne slags fortællinger, og vis øvrige rollebesætning ikke er voldsomt bemærkelsesværdig, selvom Maggie Grace slet ikke er ueffen i rollen som præsidentens datter. “Lockout” kan næppe ligefrem kaldes en god film i den mest konventionelle forstand, men jeg var ikke desto mindre glimrende underholdt af dens uforfalskede B-film-charme.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Zombi 11 år siden

I rummet kan ingen høre dig skide...
Gravatar

#2 Hr. Nielsen 11 år siden

Underholdende vrøvl, det lyder lige som noget for mig:) Du er en B-film elsker større end jeg havde troet Søren:-D
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#3 elwood 11 år siden

Hell yeah!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 buddinge 11 år siden

G L Æ D E R M I G
Honestly, have you ever seen anything like this?
Gravatar

#5 Slettet Bruger [3883805757] 11 år siden

Jeg har en fornemmelse af, at jeg sikkert vil blive underholdt af den her, så det kunne være man skulle kaste sig i retning af biografen snart. :)
Gravatar

#6 steadi07 11 år siden

#5 - Eller vente til den kommer på dvd, eftersom de kører 5 (!) steder i DK.. Og det lugter af mini-lærreder alle steder. Største lærred den vises på er med 161 sæder.

Jeg havde faktisk glædet mig til den her film, en del endda, efter at Mark Kermode roste den i sin tid, da den havde britisk premiere.. Nu ved jeg bare ikke om jeg gider pga. salstørrelsen:/

Jeg vil have sal 1 med 750+ sæder til alle de film jeg vil se!:)
Gravatar

#7 HonoDelLoce 11 år siden

Hahahahahaha...

Jeg havde overhovedet ikke hørt om denne film før jeg lige læste anmeldelsen. Sure enough sad tanken om Snake Plissken da også i mit baghovedet lige fra første linie af resuméet :D

Så jeg tænkte, at jeg lige ville tjekke traileren ud, og der er slet ingen tvivl længere.. Denne film skal så meget ses!

Jeg har lige set traileren til Judge Dredd, som virkede meget b-films-agtigt på den slemme måde.. Denne virker til gengæld meget b-films-agtigt på den gode måde!

Jeg havde ærlig talt ikke forventet at se Guy Pearce som rum-helt, men i traileren ser han s'gu über-cool ud, NÆSTEN lige så meget som Kurt Russell i Escape From New York!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 tiany 11 år siden

HonoDelLoce (7) skrev:
Hahahahahaha...

Jeg havde overhovedet ikke hørt om denne film før jeg lige læste anmeldelsen. Sure enough sad tanken om Snake Plissken da også i mit baghovedet lige fra første linie af resuméet :D

Så jeg tænkte, at jeg lige ville tjekke traileren ud, og der er slet ingen tvivl længere.. Denne film skal så meget ses!

Jeg har lige set traileren til Judge Dredd, som virkede meget b-films-agtigt på den slemme måde.. Denne virker til gengæld meget b-films-agtigt på den gode måde!

Jeg havde ærlig talt ikke forventet at se Guy Pearce som rum-helt, men i traileren ser han s'gu über-cool ud, NÆSTEN lige så meget som Kurt Russell i Escape From New York!


Ja den skal da ses på et tidspunkt, bare fordi den virker til at være en semi-hyldest til Escape from New York... :D
Ak - hvor vi savner Snake
Valar morghulis
Gravatar

#9 HonoDelLoce 11 år siden

#8

Ain't that the truth!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 cjoey 11 år siden

Jeg har netop set filmen helt uden at have hørt om den på forhånd...og sikke en skuffelse...de første 10 minutter.

Herefter gik det op for mig at filmen havde karakter af en ægte b-film og det gav mig faktisk muligheden for at nyde den resten af vejen igennem.

Jeg ser den nok ikke igen...eller jo måske for lige at tjekke om der var noget mening, der var gået min næse forbi.

Skriv ny kommentar: