I “LOL” bliver vi ikke præsenteret for ambitiøse teenagere, men derimod den populære klike, der hellere vil have dårlige karakter end gå glip af en øver med et stereotypt popband. Gode karakterer kræver jo kedeligt, hårdt arbejde, og at være i et popband handler jo i stedet om at have det sjovt, være sammen med vennerne og tale om, hvem man nu er vild med. Særligt intelligente virker de unge hovedpersoner i hvert fald ikke, og det er nok her, at “LOL” falder mest igennem. Den stiller ikke mange krav til tilskueren, men endnu færre af sine hovedpersoner, og derfor bliver de lette at se ned på og svære at holde af. Med dens lidt sære filosofi om, at tingene nok skal gå, hvis bare man er ung og populær, tegner “LOL” et nærmest deprimerende portræt af en flok tåber, der langtfra er genier, men søreme er kønne og endda kan spille nogle få strofer på en guitar.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Killkaj 11 år siden

LOOOOOOOOOOOOOL ! - Overaskende at i alligevel giver den 2 stjerner, taget IMDB-ratingen i betragtning :D
Gravatar

#2 Kisbye 11 år siden

Det er useriøst at give en film 1/10 på IMDb.
Ser man nærmere på fordelingen af stemmer, giver 64.4% 1/10 og 25.8% 10/10.
Mit gæt er at folk stemmer uden at have set den.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#3 frankdrebin 11 år siden

Det der også er problemet med IMDb's ratingsystem efter min mening er, at folk er mest tilbøjelige til enten at give en film 1/10 eller 10/10.
Gravatar

#4 Kruse 11 år siden

Præcis, og rigtigt mange(som ved denne film) giver karakter uden at have set filmen, fordi at de ikke kan lide konceptet/skuespillerne/franchisen eller lignende.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5 Killkaj 11 år siden

Det er selvfølgelig rigtig nok :b - Men karakteren er stadigvæk overaskende, taget anmeldelsen i betragtning, så ! ;) Det lyder som en ren bundskraber, i mit hoved i hvert fald (lige ud over de medvirkendes udseende)
Gravatar

#6 skittlez 11 år siden

Nu kunne jeg ikke lige læse det ud fra anmeldelsen, men jeg går stærkt ud fra at Miley Cyrus og Ashley Greene er freaky og nøgne det meste af filmen, ellers kan jeg ikke se eksistensgrundlaget for denne film... LOL, snarere WTF?!
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#7 Richard Burton 11 år siden

Aldrig i livet.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#8 elwood 11 år siden

Det bare fordi du ikke forstår symbolismen i den...

8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 Richard Burton 11 år siden

#8 Mund = kropsåbning = vi kører den ind med penis. Det må være det :)
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#10 davenport 11 år siden

Nogen (Wimmie) husker måske hvad jeg ville gøre ved Miley, og denne anmeldelse rokker ikke et ord!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: