Resten af “The Lone Ranger” er desværre plaget af forudsigelighed. Filmen er habil, men lader meget tilbage at ønske. Jovist, vil man en tur i biografen for blot at kværne popcorn og undslippe hverdagens påtrængende virkelighed et par timer, så er “The Lone Ranger” måske lige sagen, men vil man se det ypperligste, som Hollywoods underholdningsmaskineri trods alt kan præstere, bør man indløse billet til noget andet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Frejad 10 år siden

Nåå jeg har lige fundet ud af det 6 stjerne så 6 stjerner skal den da ha
Gravatar

#12 The Insider 10 år siden

Her under den værste blockbuster-sæson i mands minde var "The Lone Ranger" vitterligt en positiv overraskelse for mit vedkommende. Og jeg kunne slet ikke fordrage "Pirates"-filmene (ikke engang etteren). Hvis man havde barberet 25-30 minutter af spilletiden, havde den været virkelig solid.
War. War never changes.
Gravatar

#13 the_paki_don 10 år siden

#12

Gå nu væk, YellowTV!
Gravatar

#14 PredatorX 10 år siden

bjarke (1) skrev:
Ja, jeg var også delvist skuffet - filmen er for lang, historien ujævn og plottet unødvendigt kringlet


Kunne man forvente andet med kræfterne bag?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#15 MOVIE1000 10 år siden

The Insider (12) skrev:
Her under den værste blockbuster-sæson i mands minde var "The Lone Ranger" vitterligt en positiv overraskelse for mit vedkommende. Og jeg kunne slet ikke fordrage "Pirates"-filmene (ikke engang etteren). Hvis man havde barberet 25-30 minutter af spilletiden, havde den været virkelig solid.


Argh du må da holde lidt af POTC: I ukendt farvand 3D. ;)

Dit profil billede: Er det en teaser til sæson 4, hehe. Var det bileldet du snakkede om man kunne få taget til galla premieren? i hvert fald awesome.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#16 The Insider 10 år siden

#15, oh yes! De havde en kopi af stolen stående i salen, og så tog min ferme kollega, Katja, billedet imellem et par interviews :-)
War. War never changes.
Gravatar

#17 Ispep 10 år siden

Blockbuster sæson har da været fin. Der har været flere lækre film og vi mangler stadig Elysium og Pacific Rim. Lone Ranger ser til gengæld ret ringe ud, så den springes over.
Gravatar

#18 Lord Beef Jerky 10 år siden

#17 hvilke lækre film tænker du på?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#19 Slettet Bruger [3773063081] 10 år siden

Ispep (17) skrev:
vi mangler stadig ... Pacific Rim.


Nej nej, den har vi da set (læs: jeg).
Gravatar

#20 Ispep 10 år siden

#18

Jeg har jo været begejstret for film som Iron Man 3, Star Trek, Oblivion, World War Z. Men den helt store overraskelse blev sgu Fast 6 som var pisse fornøjelig. Og så er der flere jeg ikke har fået set, men som ser habile ud. Med "lækre" mener jeg ikke nødvendigvis mesterligt eller noget i den retnining, men flere har sgu været ganske udmærkede og levede op til hvad jeg forlangede af dem. Jeg medgiver, at jeg godt kan savne lidt mere originalitet og en slags "The Dark Knight" blockbuster kvalitet, men de er efter min mening sjældne. Jeg ser dog meget frem til Elysium, som muligvis er sommerens store sats med både (på papiret) god historie og R-Rating. Så jeg ville blot konstatere, at året ikke har været så slemt, men okay - kan godt se det fra Insiders side - vi mangler en Battleship i år :0

Skriv ny kommentar: