Resten af “The Lone Ranger” er desværre plaget af forudsigelighed. Filmen er habil, men lader meget tilbage at ønske. Jovist, vil man en tur i biografen for blot at kværne popcorn og undslippe hverdagens påtrængende virkelighed et par timer, så er “The Lone Ranger” måske lige sagen, men vil man se det ypperligste, som Hollywoods underholdningsmaskineri trods alt kan præstere, bør man indløse billet til noget andet.
#21 Ispep 11 år siden
Det læste jeg og lyder ganske fint, selvom den ser lidt plat ud, men mon ikke den bliver helt okay efter dens fine omtale.
#22 Lord Beef Jerky 11 år siden
#23 Kruse 11 år siden
#24 Ispep 11 år siden
Karaktermæssig ligger jeg på 4/6 (og en enkelt 5er)på de fleste af dem jeg hidtil har set, så det har været godkendt for mit vedkommende. Du kan roligt se et par stykker af de nævnte og få en fin oplevelse.
#25 PredatorX 11 år siden
Man of Steel: 5/10
Oblivion: 7/10
Pacific Rim: 8/10
Star Trek Into Darkness: 8/10
The Croods: 3/10
Det kunne bestemt have været bedre! Men der er trods alt hæderlige film iblandt...
#26 PredatorX 11 år siden
Oz: 1/10
Hmm.. egentlig lidt miserabelt. Lad os håbe Elysium og Gravity ændrer på det. Men mon ikke?
#27 Slettet Bruger [3773063081] 11 år siden
Je ghar ikke set nogle dårlige film imellem, de har bare ikke givet mig så mange "fuck yeah moments", som jeg havde håbet på. :)
Nå ja, så har jeg heller ikke set denne, fordi.. 200 millioner dollars for en western, det er jo bare idioti på højt plan, så fuck det.
#28 Ispep 11 år siden
Star Trek Into Darkness 4/6 (tabte lige en enkelt efter gensyn, men stadig rigtig god, omend ikke så god og intelligent som etteren)
Oblivion 4/6
World War Z 4/6
Fast 6 5/6
G.I. Joe 2 3/6 (igen, lille overraskelse, særligt ift. den forfærdelige forgænger, så bød denne på solide actionscener og god kemi/samspil, som fik mig mildt underholdt).
#29 The Insider 11 år siden