Resten af “The Lone Ranger” er desværre plaget af forudsigelighed. Filmen er habil, men lader meget tilbage at ønske. Jovist, vil man en tur i biografen for blot at kværne popcorn og undslippe hverdagens påtrængende virkelighed et par timer, så er “The Lone Ranger” måske lige sagen, men vil man se det ypperligste, som Hollywoods underholdningsmaskineri trods alt kan præstere, bør man indløse billet til noget andet.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Ispep 10 år siden

#19

Det læste jeg og lyder ganske fint, selvom den ser lidt plat ud, men mon ikke den bliver helt okay efter dens fine omtale.
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 10 år siden

#20 super. Har selv kun set Iron Man 3 af de nævnte, og den var sådan okay. Glæder mig til resten.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 Kruse 10 år siden

"Iron Man 3" var fin, "Star Trek Into Darkness" var skuffende, men fornuftig og "Man of Steel" var knapt nok over middel. Jeg vil bestemt ikke betegne det som en god blockbuster-sæson for mit vedkommende indtil videre.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#24 Ispep 10 år siden

#22

Karaktermæssig ligger jeg på 4/6 (og en enkelt 5er)på de fleste af dem jeg hidtil har set, så det har været godkendt for mit vedkommende. Du kan roligt se et par stykker af de nævnte og få en fin oplevelse.
Gravatar

#25 PredatorX 10 år siden

Iron Man 3: 4/10
Man of Steel: 5/10
Oblivion: 7/10
Pacific Rim: 8/10
Star Trek Into Darkness: 8/10
The Croods: 3/10

Det kunne bestemt have været bedre! Men der er trods alt hæderlige film iblandt...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#26 PredatorX 10 år siden

Nå ja, G.I Joe: 2/10
Oz: 1/10

Hmm.. egentlig lidt miserabelt. Lad os håbe Elysium og Gravity ændrer på det. Men mon ikke?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#27 Slettet Bruger [3773063081] 10 år siden

Jeg har misset Star Trek Into Darkness, men indtil videre, har sommer-blockbusterne ikke fået mig helt op at ringe, bortset fra "Fast & Furious 6", der bare var underholdning fra start til slut.

Je ghar ikke set nogle dårlige film imellem, de har bare ikke givet mig så mange "fuck yeah moments", som jeg havde håbet på. :)

Nå ja, så har jeg heller ikke set denne, fordi.. 200 millioner dollars for en western, det er jo bare idioti på højt plan, så fuck det.
Gravatar

#28 Ispep 10 år siden

Iron Man 3 4/6
Star Trek Into Darkness 4/6 (tabte lige en enkelt efter gensyn, men stadig rigtig god, omend ikke så god og intelligent som etteren)

Oblivion 4/6
World War Z 4/6
Fast 6 5/6
G.I. Joe 2 3/6 (igen, lille overraskelse, særligt ift. den forfærdelige forgænger, så bød denne på solide actionscener og god kemi/samspil, som fik mig mildt underholdt).
Gravatar

#29 The Insider 10 år siden

Ud over "Fast 6" har der ikke været en eneste blockbuster-film denne sæson, der har fået mig i nærheden af de 5 stjerner. Det tror jeg aldrig, jeg har oplevet før. Jeg kedede mig bravt under "Oblivion", og i mine øjne er "Man of Steel" tæt på at være en regulær bundskraber. Film som "The Lone Ranger", "Iron Man 3" og "World War Z" har været tilforladelige, jovist, men et par (lige nøjagtigt) tilforladelige film, ét enkelt mægtigt actionbrag og så en lang række fadæser og et par gedigne skuffelser er lig med en horribel blockbuster-sæson i min optik. Jeg begynder mere og mere at se, hvad Spielberg og Lucas mener, når de taler om, at Hollywood er på kurs mod randen.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: