Jeg havde glædet mig meget til “Looper”, men blev desværre slemt skuffet. Det er en film, der er udsprunget af Nolans indflydelse på Hollywood, men som ikke kan bære den opgave, den påtager sig. Dårlig action, middelmådigt skuespil og en slutning, der er flot, men efterlader flere plothuller, gør, at selvom filmen er ambitiøs, så ender den med ikke at være meget mere end en fint underholdende, lille actionthriller, der kun med nød og næppe retfærdiggør købet af en biografbillet og en bitte pose popcorn. “Looper” ligger et sted mellem tre og fire stjerner, og om man ender på den ene eller den anden karakter afhænger formentlig af ens forventninger forinden. Personligt havde jeg sat snuden op efter mere, end jeg fik.
#31 Ispep 12 år siden
Tror heller ikke der var hype omkring projektet inden, som f.eks med Batman 3. Men hypen kom lidt senere, særligt efter den gode omtale fra USA.
Skal du egentlig se den? Ikke et trick spørgsmål til vores debat tidligere, men blot ærligt spørgsmål :D Jeg ser den imorgen.
#32 Therien 12 år siden
Yeh okay.. Det er så din smag.. O.o Men hvordan hænger det sammen med det der artsfælle bavl? Er de artsfæller fordi de er lorte film - eller?
Og til sidst.. Havde Looper lagt sig selv op til at være et mesterværk?! På hvilken planet? :D
#33 Therien 12 år siden
Hvis Prometheus og D9 er det værste der er sket for sci fi... Hvad er så det bedste? :) I need to know..
#34 Tarantrier 12 år siden
Det bedste der er sket? Hmm, den er svær... Nu vrimler det jo ikke ligefrem med gode sci-fi-film i øjeblikket, og det er sådan set en genre, der godt kunne fortjene en rennæssance. Mr Nobody var næsten sci-fi, så det er nok det tætteste, jeg lige umiddelbart kan komme på et bud. Men nu bliver det spændende at se, om Cloud Atlas har noget at byde på!
#35 BN 12 år siden
Ja, men ikke i biografen. Jeg venter til den kommer på dvd/blu-ray.
#36 The Insider 12 år siden
#37 bjarke 12 år siden
Jeg er både vild med District 9 og Prometheus - og nu der bliver spurgt, vil jeg også lige smide den fremragende Moon på bordet som en af de bedste sci fi-film i nyere tid :)
#38 Richard Burton 12 år siden
Det bedste fra to verdener! Bedre anbefaling fås ikke!
#39 Tarantrier 12 år siden
Ja, som sagt uenig i D9 og Prometheus, men Moon var fremragende :)
#40 theassociate2010 12 år siden