Det meste af tiden henslæbes i en temmelig dræbende serie infantile vitser, hvor enkelte lykkes, men langt de fleste falder til jorden med et brag. Humoren dræbes af en overvældende forudsigelighed. Alle punch-lines kan ses på en mils afstand, og man savner noget mere ægte anarki, opfindsomhed og løssluppenhed. “Austin Powers”-filmene havde i det mindste en kærlig satire af spiongenren, og “The Love Guru” har også enkelte scener, hvor den parodierer Bollywood-stilen. De hører til blandt filmens bedre øjeblikke og giver en ide om, hvordan filmen måske kunne have blevet, hvis blot man havde vovet et mere dristigt forsøg. I stedet efterlades vi med en temmelig tom og komplet forglemmelig komedie, som man vist skal være meget overbevist hindu for at kunne hidse sig det mindste op over.
#1 Spanner 16 år siden
80% af alle jokes i filmen er Austin Powers genbrug, og jeg forundres over, hvordan Myers har kunnet få sig selv til at lægge navn og talent til den.
Jeg håber, at hans medvirken i Inglorious Bastards måske kan skubbe ham ud af den uheldige rille, hans kariere synes at være havnet i.
1/6
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2 blahblah 16 år siden
#3 mr gaijin 16 år siden
#4 BN 16 år siden
Resten er særdeles anstrengende, og det inkluderer teenage-humoren i 'Wayne's World'.
#5 filmz-ChesterB 16 år siden
forfeit the game cuz tomorrow
when it's all done you read what you sow
#6 Riqon 16 år siden
Lagde tilfældigvis mærke til, at filmen også er instrueret af Marco Schnabel.. Jeg tror, jeg klarer mig uden den her. Måske i det rigtige drengerøvsselskab engang.
#7 dh-ad 16 år siden
Jeg så denne her og Hanock tæt på hinanden, og den klart sjovere end Hancock.