Bedst fra herligheden slipper faktisk B-films veteranen Jeff Fahey, som ligesom Danny Trejo spiller storts set uden omsvøb og ironisk afstand og måske netop derfor får noget ret godt ud af materialet. Filmen er i det hele taget stærkest, når den tager den kulørte genre forholdsvist alvorligt og svagest i de dele, hvor den bliver for begejstret over sin egen kløgt. At se Danny Trejo bruge skurke som pindebrænde har dog sine stunder, og som kortvarig eskapisme er filmen acceptabel. Men særligt mindeværdige syn byder “Machete” dog ikke på. Måske altså lige med undtagelse af en enkelt scene, hvor Machete som en brutal Tarzan svinger sig ind i et vindue ved hjælp af en udflået tarm – der kan man da tale om at tage røven på folk.
#11 Nicki52 13 år siden
#12 evermind 13 år siden
Jeg synes i øvrigt, det er rigtig spas underholdning. Den kan snildt få 4 stjerner herfra! :)
#13 djibyman2-the seque 13 år siden
#14 Nicki52 13 år siden
Jeg kunne godt lide traileren, men ikke filmen. Var ved at brækker mig over den.
#15 Lord Beef Jerky 13 år siden
#16 djibyman2-the seque 13 år siden
#17 Lord Beef Jerky 13 år siden
#18 Nicki52 13 år siden
Det forventede jeg også, men blev slet ikke underholdt.
#19 Slettet Bruger [2534270416] 13 år siden
Jeg er i øvrigt ret enig med argumentationen i anmeldelsen og lander også på 3/6.
#20 BN 13 år siden
Jeg kan ikke lider traileren og skal ikke ser filmen.
P.S. Og hvis du påstår, at jeg staver forkert, får du besøg af Den Spanske Inkvisition!