Hvis der aldrig kommer en “Men in Black 4”, så vil “Men in Black 3” stå tilbage som en værdig afrunding på en hæderlig trilogi, der aldrig efterlod noget uudsletteligt indtryk, men som ofte stimulerede lattermusklerne og sanserne. Både udgivelsens 3D- og 2D-transfer samt lydsporet imponerer voldsomt, men det havde nu været dejligt med lidt mere (og mere dybdeborende) ekstramateriale. Hvis man er fan af franchisen, er der naturligvis ingen vej uden om denne udgivelse, og hvis man har en forkærlighed for science fiction og/eller komediegenren, er “Men in Black 3” bestemt også et kig værd, især hvis man ejer et 3DTV.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Ericmase 11 år siden

Rigtig fin anmeldelse, Insider! :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2 The Insider 11 år siden

Tak tak!
War. War never changes.
Gravatar

#3 skittlez 11 år siden

Fin film, der placerer sig et sted mellem 1'eren og 2'eren (som jeg finder fornøjelig, og ikke så skidt, som andre mener). Allerede fra første trailer vidste jeg at Brolin ville naile Lee Jones' tøre humor, og samspillet med Smith fungerer, som Johan også påpeger, lige så godt som mellem Jones og Smith.

Jeg så filmen i 2D, men man kunne sagtens fornemme, at den ville fungere godt med den ekstra dimension, så den udgave glæder jeg mig til, at få set en dag.

Men in Black - 5/6
Men in Black 2 - 3/6
Men in Black 3 - 4/6
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#4 Jack Slater 11 år siden

Jeg kunne godt lide den første, den balancerede perfekt mellem at være fantasifuld og alligevel tænkte man at det godt kunne lade sig gøre.

Synes dog at nummer 2 kammede totalt over og var meget utroværdig og lidt plat alt i alt. Måske giver jeg denne en chance, hvis der er konsensus om at den er bedre en 2'eren.

Men in Black - 5½/6
Men in Black 2 - 1½/6
Men in Black 3 - ?/6
Gravatar

#5 Batsy 11 år siden

Men in black- 8/10
Men in black 2- 5/10
Men in black 3- 7/10


"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6 BN 11 år siden

Jack Slater (4) skrev:
Jeg kunne godt lide den første, den balancerede perfekt mellem at være fantasifuld og alligevel tænkte man at det godt kunne lade sig gøre.


Hmm ...
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#7 Lawman. 11 år siden

God anmeldelse! Sjovt det lige bliver nævnt, at Smith ikke har medvirket i en film de sidste 4 år. Det havde jeg slet ikke spekuleret over før, men kom da godt til at tænke på at det efterhånden var noget tid siden jeg sidst har set noget med ham:) Hvorfor den lange pause?
Gravatar

#8 The Insider 11 år siden

#7, fra hvad jeg har hørt, har han fokuseret på familien og på at hjælpe sine børns respektive projekter - sønnens filmprojekter og datterens musikkarriere :-) Og tak for rosen!
War. War never changes.
Gravatar

#9 Batsy 11 år siden

The Insider (8) skrev:
#7, fra hvad jeg har hørt, har han fokuseret på familien og på at hjælpe sine børns respektive projekter - sønnens filmprojekter og datterens musikkarriere :-) Og tak for rosen!


Good guy Mister Lee Jones!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#10 Riqon 11 år siden

kamikazedk (7) skrev:
Hvorfor den lange pause?


Han havde endelig fået råd til lidt ferie.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: