Til gengæld leverer filmen rigeligt med underholdning gennem mange scener, og Manns eksplosive actionsekvenser er stadig forrygende udført og inkluderer bl.a. et storstilet shoot-out der næsten kan måle sig med det i “Heat”, samt hvad der muligvis er den bedst udførte variant af den klassiske Dirty Harry scene nogensinde.

Hvis “Miami Vice” ikke er på højde med Manns bedste kriminalfilm, så er den fortsat en veludført og æstetisk fornøjelse, kompetent skruet sammen af en instruktør der, ligesom sine helte, er den bedste til hvad han gør.

Læs hele anmeldelsen her

#61 18 år siden

58: Jeg synes faktisk at han ER fed nok i Daredevil, omend han dog næppe skal rydde kaminhylden for at gøre plads til Academy Award-statuetten pga rollen.
Gravatar

#62 HonoDelLoce 18 år siden

Selvom det strider imod naturloven, må jeg vel nok indrømme, at jeg er tilbøjelig til at give JON ret :)

Synes efterhånden at her Farrell har vist sin alsidighed, og trods DD var en bundrådden film, så synes jeg at Farrell gjorde hvad der var behov for i den..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

#63 18 år siden

62: Jeg ER en naturlov! :-)
Gravatar

#64 HonoDelLoce 18 år siden

#63 - og en uretfærdig én ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

#65 18 år siden

#64: Enig. Men Chuck Norris er heller ikke retfærdig. Han er bare.
Gravatar

#66 HonoDelLoce 18 år siden

#65 Uh, håber ikke du bryder den største naturlov overhovedet - sammenligner dig selv (eller noget andet menneske) med Tjåkken..
Gravatar

#67 Michael Andersen 18 år siden

Enig i at Colin Farrell er overvurderet. Han er filmbranchens Paris Hilton. Jeg mener, hvordan i hede hule helvede er det gået til at han er blevet en superstar?
Smile, you son of a bitch!

#68 18 år siden

66: Når Bruce Banner bliver vred, bliver han til Hulken. Når Tjåkken bliver vred, bliver han til mig.
Gravatar

#69 dolphinfriendly 18 år siden

#67 Come on, ingen kan da stå for hans irske ildelugtende Guinness charme. Åh og hans gennemgående trademark - den maniske pludren med de stewboblende brune øjne, der i kampens hede afslører sjælelig kamp på så overspillet vis at selv besætningen fra Glamour ville ryste på hovedet.

Jah...der er ondt bold mellem jeg og Colin :).

#70 18 år siden

69: "ondt bold" mellem dig og Colin? Hvis du stryger d'et i bold, så vil jeg ikke vide mere! :-)

Skriv ny kommentar: