Er man vild med rå stand-up eller fan af Mick Øgendahl, er denne DVD et klart must-have-objekt.

Jeg var så heldig at opleve Micks show live i 2000 på Comedy Zoo i København, og selvom jeg kunne huske de fleste jokes, så var de stadig hylende morsomme her 3 år efter.

Eneste negative ting er hvis man skal vente 3 år mere, før der udkommer en ny Mick Øgendahl DVD.

Læs hele anmeldelsen her

#11 21 år siden

Danmarks sjoveste komiker er Carsten Bang - 'Nuff said!!
Gravatar

#12 Skum 21 år siden

my two cents:
Lasse Rimmer STANK i Talegaver Til Børn, men for SATAN hvor er han sjov i Fem På Flugt...

Har endnu ikke set Micktrix men kunne godt finde på det :)

Det bedste danske humor der nogenside er lavet er "Det' jo løgn" med Carsten Bang, Thomas Wivel og Jacob Petterson. Klart det mest grineren jeg har set, gid det fandtes på DVD.
w00tness...
Gravatar

#13 filmz-Munk 21 år siden

Mine favoritter er sgu Carsten Bang og Mikael Wulff skarpt forfulgt af Anden, Ginteberg og Carsten Eskelund...

Til gengæld er Anden's "Terkel i knibe" nok noget af det mest grineren der findes!!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#14 filmz-Wacker 21 år siden

Luder...

2 ekskimoer går forbi en bar
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#15 filmz-bregenov 21 år siden

Vil også lige give min mening til kende.. For personligt foretrækker jeg Anders Matthesen, når jeg skal have et godt grin, men Mick Øgendahl er også kanon! Dog må jeg indrømme, at efter mit nyeste køb (Micktrix) er jeg blevet en smule skuffet!! ..synes altså ikke rigtig, at jeg grinte så meget af Mick, som jeg plejer! Så jeg fandt det nødvendigt at sætte en dvd med Anden på efter.. Bare lige for at jeg igen kunne vælte rundt af grin!!
PernilleB.
Gravatar

#16 filmz-Trunte 21 år siden

Min total yndlings stand-up komiker er uden tvivl Anders "Anden" Matthesen! Bedre komik findes ikke! Men selvfølgelig er der delte meninger. Glæder mig helt vildt til december til hans julekalender, til januar til hans show "Tal For Dig Selv", til februar hvor han skal være med i en musical og til at Terkel I Knibe kommer i biograferne!
Gravatar

#17 filmz-trillefix 21 år siden

Hmm. Efter min mening farer Mickerdrengen for meget rundt på scenen. Micktrix er kun delvist sjov og jeg har grint mere af thomas wivel (som jeg anser som bunden af stand up.) Anders Matthesen er flere gange blevet nævnt i disse anmeldelser, og jeg må give til kende, at jeg er stor tilhænger af ham. Han danner sammen med Jonathan Spang, Uffe Holm, Rune Klan, Thomas Hartman, (samt Wulff, Geo og Omar på gode dage.) cremen af stand-ups top. Lasse Rimmer var sjov i de fem på flugt, hvor man finder ind til essensen af hans gode-humor-side, hvilket han ellers ikke bestrider. Det der kommer bag på mig er, at ingen har nævnt Jonathan Spang, som jeg har haft glæden af at opleve live også. Han er sammen med Anders Matthesen den absolutte stand up elite og ingen kommer op tæt på.

Gintberg....well hører hjemme som stemmen til Musu i Mulan og i tæske holdet, men som stand-upper og tv-vært spreder han hverken glæde eller interesse.(fortryder stadig den dag jeg købte "Op på fars jihad. hvis det ikke lige havde været fordi Omar for en gangs skyld var sjov.)

Ser med fryd i øjet frem til at tilbringe tid med Rune Klans nyudkomne dvd.

Og helt ærligt...man kan da ikke mene at Carsten Bang er sjov.
...I´d explain it to you but your brain would explode.
Gravatar

#18 filmz-Fungus 21 år siden

aaarh come on... Jeg har set budding der var sjovere end Anden... Alt hans Stardust og sang Come on... Anden er suveræn når han laver rigtig Stand-Up det andet pis kan han sgu pakke væk... Derimod syntes jeg at Jonathan Spang, Uffe Holm og Carsten Bang er totalt gode... Også Jan Gintberg er god med hans politiske satire jeg er sgu kun 14 år og selv jeg forstår det...

Men jeg vil nu også sige at til tider kan det sgu da være meget morsomt med Stardust og Sangene men i det lange løb bliver det utrolig kedeligt...
You know the world is going crazy when the best rapper is a white guy, the best golfer is a black guy, the tallest guy in the NBA is Chinese, the Swis
Gravatar

#19 filmz-lars r 21 år siden

Det kræver ellers det helt vilde at forstå Gintberg....når hans skriger de samme pointer, efterfulgt af litervis af spyt.....han er godt nok dygtig....nul repetoire overhovedet. Anden er originel og nyskabende. Mere end man kan sige om de fleste andre stand-up's i Dk. De stjæler og kopierer.....hvem fanden kan ikke det? Anden er super cool.....
M.V.H.
http://www.sneakershop.dk
Gravatar

#20 filmz-trillefix 21 år siden

#18 happen to see Jul På Vesterbro...det bliver sgu da ikke bedre mand. Udfordrer enhver budding der prøver at slå Anden....
*ser kampberedt ud med skærekniv*
-
...I´d explain it to you but your brain would explode.

Skriv ny kommentar: