Er man vild med rå stand-up eller fan af Mick Øgendahl, er denne DVD et klart must-have-objekt.

Jeg var så heldig at opleve Micks show live i 2000 på Comedy Zoo i København, og selvom jeg kunne huske de fleste jokes, så var de stadig hylende morsomme her 3 år efter.

Eneste negative ting er hvis man skal vente 3 år mere, før der udkommer en ny Mick Øgendahl DVD.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-falk 19 år siden

Come on.. Mick Øgendahl er der mega grineren.. Specielt i Tåfræser.. Men Lasse Rimmer og CArsten BAng er heller ikk værst
Gravatar

#22 filmz-herskegut 19 år siden

Hvis nogen af jer kan huske det Carsten Bang var med til at lave på tv3 i sin tid ? det der hed "Nu forstår jeg ingenting" Jeg har godt nok aldrig set andet end nogle klip derfra, "The vendelbo" osv.. men det er altså noget som jeg kan grine af igen og igen :) jeg har set de klip over 100 gange, og de er stadigvæk sindsygt sjove :D
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#23 filmz-Liou 17 år siden

Mick Øgendahl når han er bedst... Micktrix er faktisk ganske vellykket og sjov. hvis man er til Dansk Stand-up bør man absolut ikke gå udenom denne sværvægter men det er så bestemt heler ikke nogen mester. 4 ud af 6
Gravatar

#24 Spanner 17 år siden

Kan man ikke markere tråde som uinteressante, så selvom der bliver postet i dem kommer de ikke på oversigten?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#25 chandler75 17 år siden

Nej, men det er jo rimelig hurtigt at gå ind i Forum -> Anmeldelser og "marker alle diskussioner som læst".
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#26 Saidelf94 11 år siden

Elsker alt ved Mick Øgendahl - Han er og vil altid forblive Danmarks sjoveste mand!
- Ved du hvad en Kombaredu er? hahahahaha ... Så meget inspiration Mere information ... Er ting er dog sikkert og det er at Carsten Bang og hans røvsyge badeværelse, er sååå kedeligt at man da ikke kan grine af ham :( ... Seriøst! - Tør humor på højeste plan.
Gravatar

#27 Saidelf94 11 år siden

Han burde være født i USA, så sjov den mand er. Men er nu glad for han er dansker. Et lille sjovt indspark, er at han fik lavet en ny indkørsel hos: Hjemmeside.
Gravatar

#28 Tenebrae 11 år siden

#27: Spam much?
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
Gravatar

#29 Kisbye 11 år siden

Hvor har han så købt sin kaffemaskine?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: