Er man vild med rå stand-up eller fan af Mick Øgendahl, er denne DVD et klart must-have-objekt.

Jeg var så heldig at opleve Micks show live i 2000 på Comedy Zoo i København, og selvom jeg kunne huske de fleste jokes, så var de stadig hylende morsomme her 3 år efter.

Eneste negative ting er hvis man skal vente 3 år mere, før der udkommer en ny Mick Øgendahl DVD.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Erroneus 21 år siden

Den kan kraftigt anbefales, han er en af danmarks bedste stand-up komikere, og micktrix er møgskæg, ligger i top3 over dansk standup som jeg har set.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#2 filmz-Funkymonkey 21 år siden

Min personlige favorit er Anders "Anden" Matthesen, han har vist udgivet 2 DVD'er(show i cirkus bygningen og 9 års jubilæum) + 2 CD'er(hva' snakker du om og terkel i knibe)
ejer dem alle :)
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#3 Skobbolop 21 år siden

Anden er alt for rapkæftet efter mmin mening..

eller:

"ihh ja..det er skide skægt at slå på børn...looool"

#4 azathoth 21 år siden

Den blegfede jyde Jan Gintberg er nok min favorit... ;)

Øgendahl på 2. pladsen.

Anders Matthesen synes jeg også er god, men kun i ren standup... hans "stewart stardust" og alle mulige personificeringer kan han godt pakke væk!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#5 filmz-vassago 21 år siden

Thomas Hartmann eller Lasse Rimmer - dem i nævner er da meget sjove, men synes de er begyndt at sidde fast i samme rille. Der har ikke været megen fornyelse.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 filmz-Retep 21 år siden

lasse rimmer er klart min favorit, han er lidt smart, men har har noget at have det i.
Gravatar

#7 Spanner 21 år siden

Jeg hælder også noget til Thomas Hartmann.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#8 filmz-kr0oZe 21 år siden

Jan Gintberg, skarpt efterfulgt af Carsten Bang.. :P
Gravatar

#9 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

... Jamen jeg skal bare have en giffel..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#10 filmz-hacky 21 år siden

Jeg er ejer af Mictrix... Og det er sgu ik et mislykked køb!!! Den styrer for vild...(Specielt Jonathan Klaksvig???)

One man comedy show... Eneste anmeldelse på forsiden af "The New-York times" - It was in danish...(Fedest!)

Som ik nok ka høre er jeg stor fan af Mick!!! Men både BOB ANDERS & Dan Andersen er også virkeligt gode stan-up komikere!!!
//Kasper Ulvedal - www.Kasper-Ulvedal.com

Skriv ny kommentar: