Hvis man er i humør til en voldsom splatterfilm, er der langt værre film, man kan investere i, end “The Midnight Meat Train”. Den er enormt flot, velspillet og til tider tilpas skrækindjagende, men også ujævn og ordinær. Man kommer aldrig rigtig til at holde af historiens fåtallige helte, og slutningen er simpelthen forfærdelig. Udgivelsens mangelfulde ekstramateriale gør den ikke ligefrem til et tillokkende køb, men skivens udmærkede transfer og suveræne lydspor gør til gengæld dvd’en oplagt at leje, hvis man altså er nysgerrig.
#1 Kruse 15 år siden
Hostel er det argeste lort jeg har set. Karismatiske karakterer? Nej. De var virkelig dumme at høre på, spillede elendigt og så havde jeg på ingen måde sympati med dem. Selv om at jeg ikke kan lide Saw-efterfølgerne, så vil jeg til hver en tid hellere se en af dem, end jeg gense Hostel. Johan...tsk tsk tsk.....Hvad tænker du på ;)
Nåh, det var egentlig en lidt off topic svada, da jeg ikke har set "The Midnight Meat Train" og på nogen måde kan udtale mig om den :)
#2 HonoDelLoce 15 år siden
Men der var et par gode bryster i Hostel !
Det er ærlig talt alt hvad jeg husker af den film.. Og så noget med et tog til sidst, vidst nok .. That's all..
#3 Kruse 15 år siden
#4 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#5 wimmie 15 år siden
Er dog stadig lidt ambivalent ang. slutningen...
4/6
#6 kasperfmn 15 år siden
#7 misuma 15 år siden
#8 Mhmaha 15 år siden
Det er bestemt ikke en af de dårligste film jeg har set! *host* Transformers 2 *host* /facepalm
#9 KayOzz 15 år siden
#10 Highland Park 15 år siden
Den danske udgivelse er i forkert billedformat (akkurat som det var tilfældet med "The Descent", anmeldt her på Filmz af The Insider). Filmens korrekte aspect ratio er 1:2,35. Derudover tyder det på, at der er tale om biografudgaven (som hverken Barker eller Kitamura er tilfredse med) frem for den "Director's Cut", som ellers dominerer markedet:
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid...
Sidstnævnte mistanke skal dog lige bekræftes først, og da jeg ikke har filmen (og heller ikke har set den) kan jeg ikke sammenligne med beskrivelser af "Director's Cut".