“Million Dollar Baby” er som alle Clint Eastwood film et rigtig godt gedigent stykke håndværk, der samtidig byder på en involverende menneskelig skæbnehistorie. Filmen afhænger dog i høj grad af anden akt og dets indtryk, som nok ikke vil fungere lige overbevisende for alle.
#1 DarkLight 19 år siden
Uden tøven 6/6. Bedre bliver det simpelthen ikke, og tilmed holder den også anden og tredje gang.
#2 putandtake 19 år siden
#3 filmz-Bruce 19 år siden
#4 McPeter 19 år siden
Synes det er en lidt hård filmz-vurdering. Synes bestemt den fortjener mere end 4/6... Personligt ville jeg nok give den 9/10 hvilket ville blive ca. 6/6 her på en god dag. Se evt. mine egne kommentarer til filmen under 'hvad har du set fornyligt'-tråden...
#5 Razzia 19 år siden
Årets bedste må næsten være Der Untergang. Jeg har ihvertfald ikke set bedre film, men det kan også være Bruce tænker på Eternal Sunshine of the spotless mind, hvilket også er en ok film. Jeg er åbenbart ikke helt så betaget af den som de fleste.
#6 filmz-Bruce 19 år siden
Million Dollar Baby er en 9'er eller meget tæt på, på min skala.
#7 pulse83 19 år siden
#8 ks 19 år siden
#9 Hasselguff 19 år siden
En fantastisk velspillet film, hvor der virkelig er gods i både Eastwood/Swank og Eastwood/Freeman forholdene. En rørende historie, der (som det også nævnes i anmeldelsen) svigtes lidt af nogle meget svage bipersoner.
Og så er samtalen om de hullede sokker for sjov. :)
#10 filmz-Angel Eyes 19 år siden