Det er ikke overraskende, at denne 1-disk DVD udgave af “Monsters Inc.” bliver kaldt for “Familie Udgaven” i England (hvor en utrolig imponerende 2-disk udgave, som nævnt, kan fås). DVD´en henvender sig klart til de yngste, som ikke bekymrer sig så meget om dokumentarer, slettede scener, kommentarspor og den slags…

Men “Monsters Inc.” er endnu en glimrende (og særdeles original) animationsfilm fra Pixar og Disney, som selv voksne garanteret vil synes om. Billed- og lydsiden på denne DVD er desuden blandt de bedste af slagsen på markedet, så hvis det blot er filmen du er ude efter, kan denne DVD varmt anbefales.

Læs hele anmeldelsen her

#1 21 år siden

Det er "#%##!%#¤!"&¤% utroligt at de ikke kan finde ud af at lave reg. 2 ordenligt, både på dk vhs og reg. 1 er "Mike's new car" inkluderet. Utroligt!
Gravatar

#2 filmz-simpson 21 år siden

Den kommer rent faktisk som 2disk herhjemme med DK-tekster (dog uden DK-tale). Faktisk vil du opdage hvis du købte 2disken i England, at der ER danske undertekster på!!! Når den kommer herhjemme som 2disk får vi altså, sagt med andre ord, en bedre udgave en USA, for vi får nemlig yderligere et DTS spor ud over alt det som R1 har!

Just thought u might wanted to know!
Gravatar

#3 filmz-Liou 16 år siden

En af de mest overvuderede Animationsfilm der findes. Selvom den er både sød, sjov og utrolig flot findes der så mange bedre animationsfilm og desuden er den nok bare en kende for barnlig til mig men omvendt er det selvfølgelig også en børnefilm og i den forstand er den vellykket. I mine øjne er en Animationsfilm dog først vellykket når både barn og voksen hygger sig med filmen. Den slags kan pixar og Disney sagtens finde ud af og derfor er denne film på ingenmåde en succes i mine øjne. 2 ud af 6

Skriv ny kommentar: