Men hvad har det hele med mumien at gøre? Vi redder den med nogle flashbacks til gamle dage. Hun dræbte næsten sin elskede med en særlig dolk, der kan hidkalde dræberguden Thanos. Nej, vent. Vi kalder ham Set. Så gemmer vi ham til hold-filmen. Jaer? Nu er Tom jo den nye elskede, men hun kan ikke lige dræbe ham med det samme, fordi den røde sten er faldet af dolken. Det er præcis som med infinity stones, du ved. Ligesom Marvel. Genialt!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Hive 6 år siden

Vi er vel efterhånden nået dertil, at hvis Morten Vejlgaard Just syntes dårligt om en film, så er den nok værd at se for os almindelige dødelige...? :)
Gravatar

#2 X&O 6 år siden

Det må jeg alligevel give Morten. For en gang skyld en underholdende og ligetil anmeldelse! Thumbs up herfra.
Gravatar

#3 Terning 6 år siden

Dejligt med en forfriskende ny tilgang til film anmeldelse. 5 stjerner her fra..... altså til anmeldelsen. Filmen må vente, orker ikke mere Cruise action.
Tom Cruise er desværre blevet meget som Will Smith, de har kun den ene rolle de kan spille, desværre.
Gravatar

#4 ghost1026 6 år siden

Hahaha Morten..
Fandme sjovt skrevet.. og suk suk - kan Hollywood efterhånden lave andet en sequels og reboots.. det er jo dødsygt og samme opskrift hver gang.. Med de midler til rådighed burde man sgu da kunne diske op med noget med lidt mere indhold..
Gravatar

#5 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

#2 #3 #4 Tak. En særlig film kræver en særlig anmeldelse.
Gravatar

#6 Pistolprinsen 6 år siden

Film med Tom Krydser = Pænt ringe!
Film med Russel Krave = Totalt dårlige!

Så, en film, med dem begge må være maks 1 stjerne!
Lidt trold er man vel altid :-)
Gravatar

#7 Gorman 6 år siden

Traileren antyder også en svag og ringe film, så anmeldelserne er ikke overraskende.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#8 Sjølle 6 år siden

Hold da fast.... jeg er sgu enig... Morten har lavet en frisk og underholdende anmeldelse. Jeg er ikke sikker på at jeg er enig, da jeg elsker alt det bras, inklusiv Transformers :-D men anmeldelsen... en af de bedste jeg meget længe har læst herinde :-)
Gravatar

#9 Morten Vejlgaard Just 6 år siden

#8 Den der tatoverer jeg sgu på overarmen, selv om der nok kun er plads til 'Hold da fast...'. Men alligevel! ;-)
Gravatar

#10 Geekalot 6 år siden

Haha har da sjældent grint så meget af at læse en anmeldelse :D Skide godt Morten :)

Skriv ny kommentar: